ניסיון התאבדות בנתיבי איילון
צילום: שוקי בן יוסף

דרמה בכביש 20: צעירה קפצה לכביש הסואן – הנהג הצליח לבלום

מאחורי הרכב שהחל להעלות עשן התשרך פקק ארוך. רק לאחר מספר דקות התברר שהבלמים נחרכו כתוצאה מבלימת החירום. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 16.1.20 10:20

הפקק הארוך אחרי הרכב שממנו החל לצאת עשן סמיך, הסתיר דרמה גדולה שהתרחשה רק דקות ספורות לפני כן: צעירה קפצה לכביש הסואן ונהג הספיק לבלום, כאשר מעוצמת הבלימה חרך את בלמי הרכב.



זה קרה ביום שלישי, בשעות אחר הצהריים, כאשר התקבל דיווח לקוני על עומס תנועה חריג בכביש 20 לכיוון צפון, מעל צומת חולון, ככול הנראה בעקבות רכב שעלה באש. אלא שלדברי גורם שמעורה בפרטים, העשן סמיך שיצא מהרכב הוא כתוצאה מחריקת הבלמים של הנהג שהבחין בצעירה קופצת אל הכביש הסואן.

"היא רצה לתוך הכביש, אבל נהג הרכב לא איבד עשתונות והצליח לבלום בחוזקה, ובכך הציל את חייה", תיאר עד ראייה, "לרוע מזלו של הנהג, בשל הלחיצה החזקה על הבלמים, הם נשרפו, וזו הסיבה לעשן השחור שהחל לצאת מהרכב שלו".

בעקבות האירוע, נהגים רבים עצרו את רכבם, חלקם ניסו להרגיע את הצעירה עד להגעת המשטרה. במקום נרשמו גם עומסים רבים בעקבות נהגים סקרנים שעצרו להתבונן בדרמה שהתרחשה בכביש.

צפו ברגעים לאחר האירוע:

בסרטון שמתעד את הרגעים לאחר האירוע, ניתן לראות את השוטרים שהוזעקו למקום וסגרו את הזירה. אך ל"השקמה חולון" נמסר מהמשטרה כי האירוע אינו מוכר להם.

לא ברור האם הצעירה ניסתה לשים קץ לחייה, אולם בנתיבי איילון כבר אירוע מספר מקרים של ניסיונות התאבדויות. בשני מקרים בולטים שאירעו בשנה האחרונה, גבר כבן 40 שקפץ אל הכביש בניסיון להתאבד, וגבר נוסף קפץ מגשר ארלוזורוב.

מקרה נוסף היה של אדם שעצר את רכבו בשולי גשר מחלף חולון בנתיבי איילון, והגיע באמצעות כיסא גלגלים אל המעקה, השתלשל בין הסורגים וקפץ. הוא נחבט על גג מכונית ומשם נפל אל הכביש. כל זאת מול עיניהם הנדהמות של עשרות נהגים.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר