תושבת חולון חגגה יום הולדת 100: "הסוד לאריכות ימים הוא רוגע"

נעמי לוי תושבת חולון חגגה 100 שנים וזכתה בהפתעה מרגשת. "הדמעות בעיניים של אימא אמרו הכל", אומרת הבת, ציונה

פורסם בתאריך: 16.1.20 15:23

"אימא התרגשה מאוד. זה היה מעמד מכובד מאוד. היו לה דמעות בעיניים וראינו שעוברת עליה חוויה שמאוד משפיעה עליה לטובה". כך אומרת ציונה, בתה של נעמי לוי, תושבת חולון שחגגה יום הולדת 100 שנים וזכתה למחווה מיוחדת: ביקור של נציגי סניף הביטוח הלאומי בחולון בביתה, בראשות מנהלת הסניף, עו"ד אתי רענן-עזר.

ציונה הבת נוטלת את רשות הדיבור, משום שנעמי מתקשה מעט. "אימא היא אישה מקסימה ואנו מאושרים להיות לצידה בגילה המופלג", אומרת הבת ומוסיפה: "זה אושר גדול וזכות גדולה".



כאשר ציונה נשאלת מה הסוד לאריכות ימים, היא משיבה: "יש לי רק מילה אחת לומר – רוגע. כל ימיה אימא הייתה אישה שהתמודדה עם קשיים ויכלה להם. היא עבדה קשה, טיפחה משפחה מופת וגידלה ילדים, ותמיד עם חיוך על הפנים, ברוך, שלווה ואורך רוח. זה תמיד היה הסוד שלה ואני בטוחה שזו הסיבה העיקרית לאריכות הימים שלה".

נעמי נולדה וגדלה בתימן, ועלתה לישראל לפני 77 שנה. "בהתחלה גרנו ברעננה ולפני יותר מ-40 שנה עברנו להתגורר בחולון".

לנעמי חמישה ילדים, מהם בן אחד הלך לעולמו וארבע הבנות שנמצאות עם האם בקשר חם וקרוב. "אימא טיפחה משפחה למופת", אומרת ציונה, "בגילה המופלג היא אומנם מתקשה קצת, אבל יש לה מטפלת שמוציאה אותה מדי פעם על כיסא הגלגלים לטיול וישיבה נעימה בכיכר סטרומה. זה הבילוי העיקרי שלה".

על הביקור של נציגי הביטוח הלאומי בבית האם, אומרת ציונה: "זו הייתה מחווה יפה מאוד. התקשרנו אלינו והודיעו שבאים. שמחנו מאוד והכנו את אימא. מי שראה את ההתרגשות של אימא שלי, מבין עד כמה הביקור הזה היה חווייתי ועוצמתי מבחינתה. אני מודה להם על המחווה היפה", אומרת ציונה.

"הטיפול של הביטוח הלאומי באוכלוסייה לא מסתכם רק בישיבה בסניף מול לקוחות ומאחורי אשנב", אומרת מנהלת הסניף החולוני, עו"ד אתי רענן-עזר,

"מרגש ומשמח מאוד לראות אישה שהגיעה לגיל מופלג כזה, והתרגשנו מאוד בביקור אצלה. התרגשנו גם ובעיקר לראות את תגובתה. מעבר לביקור הזה, אנחנו כאן כמובן לכל צורך ולכל סיוע".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר