בת 21 מחולון שחלתה בסרטן: "עזרו לי לחזור לעמוד על רגליי"

"כבר שמונה חודשים שאני לא הולכת כמו שצריך, וחלק מהפתרון זה לעשות פיזיותרפיה", אומרת הצעירה מחולון שמתמודדת עם מחלת הסרטן

פורסם בתאריך: 21.1.20 17:28

ליאונה וולקוב בת ה-21 מחולון, שחלתה בסרטן, רוצה לשוב וללכת אך לשם כך היא זקוקה להרבה מאוד כסף. "שעת טיפול עולה 300 שקלים ופה מגיעה הבעיה. בחיים לא פניתי לעזרה, אבל כעת אני נאלצת לבקש את עזרת הציבור".



לפני כשנה, קצת אחרי שליאונלה וולקב השתחררה מהצבא, היא גילתה שיש לה בברך גידול סרטני מסוג אוסטאוסרקומה, הסוג השכיח ביותר של סרטן ראשוני בעצמות. מאז עברה וולקב כבר 16 טיפולים כימותרפיים מתוך 18, ו-45 טיפולים ביולוגיים מתוך 48.

וולקב: "אני בטיפולים כבר אוטוטו שנה ונמצאת רוב הזמן בבית החולים. עברתי שני ניתוחים, הראשון היה להחלפת כל הברך, כולל המפרק ועוד 12 ס"מ מעל לברך, למשתל ברזל. השני היה בעקבות זיהום שהתפתח, היות והמשתל לא התאים ולכן החליפו אותו לאחר. מאז אני סובלת מכאבים מטורפים. שום תרופה לא עוזרת ותאמינו לי שכבר ניסיתי הכל. כרגע אני מטופלת עם מטדון, שזה סוג של סם שאפילו הוא לא עוזר לי".

וולקב, שמתניידת באמצעות כיסא גלגלים, מוסיפה: "אמא שלי היא אם אחד הורית וכבר שנה היא לא עובדת ולא מתפרנסת בעקבות המחלה שלי. כבר שמונה חודשים שאני לא הולכת כמו שצריך, הרגל חלשה וכאובה מאוד, וחלק מהפתרון זה לעשות פיזיותרפיה קשוחה לפחות ארבע פעמים בשבוע".

בכדי להתגבר על המחלה ולהחזיר לוולקב את כושר ההליכה, צריך כסף – והרבה. כסף שאותו אין לה. "אני בחיים לא פניתי לעזרה, אבל אני מבקשת את עזרת הציבור", היא אומרת. "הטיפול עולה 300 שקלים לשעה ואם לא אתמיד ואצליח לשלם כדי לעשות פיזיותרפיה, לא אשוב ללכת. אני רגילה להיות תמיד בצד הנותן. המשפחה שלי היא רק אמא ואחותי. עברנו ואנחנו עדיין עוברות שנה מאוד קשה ומטלטלת. השיקום שאני צריכה לעבור מאתגר וארוך, ואפשר להגיד שאני רק מתחילה את החלק הקשה עכשיו".

אלין אברהם כתבה לחברתה הטובה וולקב: "אני רוצה שכולם ילחמו במחלה הארורה שלך ושכולם ידעו שיש פה אפשרות באמת לעזור, שבעזרת השם עוד השנה את קמה על שתי רגלייך. את האישיות הכי אמיתית, חיובית, שמחה ומצחיקה שאני מכירה. כל אחד שפגש בך, אפילו לשיחה קצרצרה, לומד כל כך הרבה על ההערכה שלך לחיים ועל האופי הייחודי והמדהים שלך. היום אנחנו פה כדי להילחם על ההחלמה שלך. שנה נוראית שעברה עלייך ועל הסובבים אותך, שנה של טיפולים, ניתוחים, בדיקות, זריקות, שנה של פחד וסטרס, שנה שאת רק רוצה ללכת כמו כולם, ועכשיו זה אפשרי".

תרומות ניתן לשלוח בביט: 050-3624056 או באמצעות בנק לאומי, שם : ליאונלה וולקוב, מס חשבון: 051180/18.



 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר