אבעבועות רוח
צילום אילוסטרציה: MikroKon/ Shutterstock.com

סניף מכבי בחולון: מבוטחים התבקשו להגיע לבדיקות למציאת נוגדנים לאבעבועות רוח

מבוטחי מכבי שירותי בריאות, קיבלו השבוע שיחת טלפון מפתיעה מטעם סניף הופיין בחולון, להגיע להיבדק מחשש להידבקות באבעבועות רוח

פורסם בתאריך: 30.1.20 16:52

בהלה בסניף מכבי בחולון: מבוטחי מכבי שירותי בריאות המטופלים בסניף הופיין בחולון, קיבלו השבוע שיחת טלפון מפתיעה מטעם הסניף, שבה התבקשו להגיע להיבדק לצורך מציאת נוגדנים לאבעבועות רוח.



התושבים המופתעים, שחלקם מחוסנים נגד הווירוס מזה שנים רבות, טענו כי הם לא מקבלים את כל המידע, ודרשו מהפקידים בסניף תשובות, אולם אלה הפנו אותם לרופאים המטפלים.

לאחר השיחה המפתיעה, החלו מבוטחי מכבי שקיבלו שירות בסניף הופיין המדובר, לקבל הודעת טקסט שבה נכתב: "בהמשך לשיחתנו אנא פנה/י למעבדת מכבי לביצוע בדיקה לנוגדנים לאבעבועות רוח". עוד צוין, כי ההודעה מהווה הפנייה דיגיטלית.

שני יוסף, מבוטחת מכבי המטופלת בסניף המדובר, הגיעה ביום שלישי האחרון לסניף לביצוע בדיקות שגרתיות כשהיא בהריון מתקדם. "יום לאחר שהייתי בסניף התקשרו אליי וביקשו שאבוא לעשות בדיקות, אבל לא הסבירו לי במה מדובר", מספרת שני. "כשהנציג שמע שאני בהריון מתקדם, הוא חזר בו ואמר לי להתעלם מפנייתו".

שני מתארת כי מה שהוסיף לבלבול ולחרדה שלה, הייתה דווקא הפנייה לרופאת המשפחה שלה, שביטלה את הדרישה להגיע ולהיבדק. "הרופאה סיפרה לי שכבר שבעה מטופלים התקשרו אליה וסיפרו לה על ההודעה, ואז אמרה לי להתעלם ממנה לגמרי. כשהסברתי לה שהנציג ביקש בתוקף שאגיע להיבדק, היא המשיכה להתעקש שעליי להתעלם ולשכוח מהשיחה".

ממכבי שירותי בריאות נמסר בתגובה: "מכבי הזמינה מספר מטופלים ברחבי הארץ לבצע בדיקה חוזרת לנוגדנים לאבעבועות רוח. השיחות היו רגועות והנחו את המטופל בפרטים הרלוונטיים. האוכלוסייה בישראל מחוסנת כמעט כולה ועל כן צפויות הבדיקות להיות תקינות. כל רופאי מכבי קיבלו על כך הודעה. נבדוק את הטענה ביחס לדברי הרופאה".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר