תיק ארנק
צילום אילוסטרציה: Kabardin's photo/ Shutterstock.com

לאחר שהופץ הסרטון, הוחזר התיק לתושבת חולון

אתמול פרסמה תושבת חולון סרטון שבו תועדו שתי נוסעות לוקחות את התיק שלה. שעות לאחר מכן הוחזר התיק, אך לטענתה, ללא הכסף שהיה בארנק

פורסם בתאריך: 30.1.20 23:08

עדכון אחרון: 31.1.20 13:00

אתמול (חמישי) פרסמה תושבת חולון סרטון שבו תועדו שתי נוסעות באוטובוס לוקחות את תיק הגב שלה. שעות לאחר מכן החזירו שתי הנשים את התיק, אך לטענתה, ללא הכסף שהיה בארנק.



תושבת חולון אהובה זמיר נסעה בקו 2 של חברת מטרופולין ביום שלישי השבוע. לאחר שירדה מן האוטובוס הבחינה כי תיק הגב שלה אינו נמצא אתה.

"עליתי בשעה אחת ועשרה ברחוב ויצמן", מספרת זמיר, "התיישבתי באוטובוס במושבים המתקפלים שנמצאים מול הדלת האחורית. הנחתי את התיק מאחורי הכיסא ואחת מהרצועות של התיק נקרעה ולמעשה הוא הוחזק רק על צד אחד שלה .כשקמתי לא הרגשתי שזה החליק לי מהצד השני ואז כשקמתי התפלאתי שלא שמעתי את סגירת הכיסא המתקפל. רק שלוש דקות הליכה אחרי שירדתי מן האוטובוס הרגשתי שהתיק לא עליי".

בדרכה חזרה הביתה לברר אצל הנהג היכן התיק שאבדה בתוך האוטובוס. "שאלתי את הנהג אם ניתן תיק. הוא אמר לי ללכת למחלקת אבדות ומציאות. שם לפעמים הנהגים מביאים את הדברים אל התחנה המרכזית. אחי הגיע לשם למחרת ולא ראה כלום", היא מספרת.

לאחר מכן הגישה זמיר תלונה במשטרה. כשעלתה על האוטובוס אתמול, הציע לה הנהג ללכת אל קצין הביטחון של חברת מטרופולין ולעבור עמו על הסרטונים.

לאחר צפייה בת שעתיים בסרטונים, נראו שתי נשים שנסעו באוטובוס שלקחו את התיק בתחנה האחרונה.

"ראיתי את הסרט ובתחנה האחרונה ליד קניון הזהב ירדו שתי הנשים ירדו. אחת מהן הזיזה את הכיסא והשנייה לקחת את התיק", היא מספרת, "היו לי בתיק טבעות וכסף ותעודת זהות ורישיון נהיגה והלכתי למשטרה להגיש תלונה".

כאמור, כמה שעות לאחר הפצת הסרטון, החזירו שתי הנשים את התיק לזמיר.

 

 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר