10 שנים הכסאות מחוץ לבית העסק, עכשיו נזכרו לתת קנס?

בעלי העסק: "מעולם לא העירו לנו ולא קיבלנו שום מכתב תלונה". העירייה: "אין חובה להזהיר"

פורסם בתאריך: 16.7.17 13:30

בעלי עסק ברחוב דב הוז בחולון נקנסו השבוע על ידי פקחי העירייה בסכום של 475 שקל בגין הצבת כסאות באופן לא חוקי מחוץ לבית העסק שלהם. לטענת הבעלים של העסק, היא הופתעה מאוד כאשר קיבלה את הקנס משום שהכסאות הם חלק מנופו הקבוע של בית העסק ומעולם לא קיבלה כל תלונה, אזהרה או בקשה לסלק את הכסאות מהמקום.

"זה כבר עשר שנים יש מחוץ לחנות שלנו כסאות", אמרה הבעלים. "הכסאות הללו משמשים את הציבור המבוגר הנמנה על לקוחותינו, את העובדים שיוצאים להפסקת קפה וסיגריה וגם סתם עוברי אורח שמתיישבים רגע לנוח. מעולם לא העירו לנו על הכסאות ולא קיבלנו שום מכתב תלונה על כך משום גורם בעירייה".

ממחלקת הפיקוח של עיריית חולון נטען כי על פי חוק העזר לחולון למניעת מפגעים (ושמירת הסדר והניקיון) משנת 1982, "לא יניח אדם, לא ישאיר, לא יקים, לא יתלה, לא יטיל ברחוב ולא יבליט מעל לרחוב, כל דבר העלול לגרום נזק לרחוב או להפריע לניקיון או לתנועת הציבור בו, אלא אם דרש לעשות כן לטעינת הדבר או לפריקתו ותוך כדי פריקתו או טעינתו ולא יותר מן הזמן הסביר הדרוש לכך, ואלא אם ניתן לכך היתר בכתב מאת ראש העירייה ובהתאם לתנאי ההיתר" (לשון החוק).

כמו כן נמסר ממחלקת הפיקוח העירוני כי "החוק אינו מחייב להזהיר לפני מתן קנס, אך ניתן לבקש הקלה לפנים משורת הדין במסגרת הליך משפטי".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר