ערב התרמת שיער לחולות סרטן
ערב התרמת שיער

הערב: אירוע התרמת שיער לחולות סרטן בחולון של עמותת זכרון ומנחם והצופים

עמותת זכרון מנחם בחולון יחד עם שבט צופים ארנון מקיימים ערב התרמה להעלאת המודעות למחלת הסרטן

פורסם בתאריך: 4.2.20 15:21

עמותת זכרון מנחם, יחד עם שכבת י"ב בשבט הצופים ארנון בחולון, מקיימים הערב (שלישי) הפנינג מיוחד להעלאת המודעות למחלת הסרטן ומבצע התרמת שיער.



הרעיון התגבש לאחר פעולה שהעבירה אפיק, תלמידת י"ב ומדריכה בשבט, בנושא מחלת הסרטן, ובעיקר סרטן השד. "הנושא מאוד קרוב אלי ולצערי גם פגע בקרובים לי", מספרת אפיק. "לכן רצינו לעשות משהו להעלאת המודעות לסרטן, ונשמח שיגיעו הערב הרבה אנשים, גם לתרום שיער וגם להשתתף בהפנינג".

בעמותת זכרון מנחם מציינים כי "החולות מספרות שאובדן השיער הוא הדבר האמיתי ששובר אותן בתקופת המחלה ורבות מהן בוחרות לחבוש פאה בתקופה זו, על מנת להרגיש כמה שיותר 'עצמן' ולהימנע מהתחושות הלא נעימות בעקבות המראה החדש והמוזר להן כל כך".

הכנת פאה דורשת לא מעט מאמצים והשקעה, בעיקר מכיוון שמדובר בשיער טבעי. בעמותת זכרון מנחם דואגים להכנת פאות טבעיות ויפות עבור ילדות ונערות חולות סרטן, שאיבדו את שיערן בעקבות הטיפולים. בעמותה מממנים את עלויות הייצור היקרות, אבל בחלק של חומר הגלם האנושי, השיער – פה הם זקוקים לתרומות שיער טבעי. "אם אתן רוצות לתרום משהו מעצמכן ומגופכן כדי לחזק ולשמח חולת סרטן יש לכן את האפשרות לעזור, לתת מעצמכם למען האחר", אומרת אפיק.

כל מה שצריך הוא לתרום 30 ס"מ מהשיער עבור פאות לנשים וילדות חולות סרטן, ומקבלים תספורת חינם. ניתן לתרום את כל סוגי השיער מלבד ראסטות והחלקה כימית. אירוע ההתרמה יתקיים הערב (שלישי) בשבט ארנון, רחוב פרופ' שור 57 חולון.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר