מיזם שגרירי חדשנות בעיריית חולון
צילום: דוברות עיריית חולון

עובדי עיריית חולון יהפכו ל"שגרירי חדשנות". המטרה: שיפור השירות

עשרות מנהלים ועובדי העירייה משתתפים במיזם המיוחד

פורסם בתאריך: 5.2.20 14:47

עשרות מנהלים ועובדים בעיריית חולון משתתפים בפרויקט מיוחד, במטרה לפתח סביבת עבודה שמעודדת ומטפחת חדשנות, מתוך כוונה לשפר את השירות בעירייה הניתן לתושבים.



העירייה השיקה לאחרונה את המיזם "שגרירי חדשנות – חושבים ועושים אחרת", שנועד לפתח בעירייה סביבת עבודה שמעודדת ומטפחת חדשנות, כך שמנהלים ועובדים בעירייה יעלו ויפתחו באופן שוטף רעיונות חדשניים. רעיונות אלה ייבחנו וחלקם ייבחר ליישום, כאשר מטרת העל היא שיפור בפועל של השירות שהעירייה מגישה לתושבים.

37 מנהלים ועובדים נבחרו להשתתף במיזם שמתבצע בהנחיית אחי גבירצמן, לשעבר סמנכ"ל חדשנות בתאגיד בינלאומי, ופרופ' עזרי טרזי, ראש מרכז החדשנות בטכניון.

ראש העירייה מוטי ששון בירך את שגרירי החדשנות שנבחרו וציין כי הוא מאמין שהחדשנות תרים את הרף בארגון: "החדשנות נמצאת ב-DNA של עיריית חולון, שתמיד הייתה חדשנית ופורצת דרך. המיזם החדש יעניק לה תהליך נכון ומדויק שקיים היום בהייטק הישראלי".

זויה עזגד, מנהלת אגף איכות והממונה על החדשנות המוניציפלית בעירייה, ציינה: "החדשנות הינה ערך חשוב בארגון והיא מבוססת על האפשרות לחשוב ולעשות אחרת מהמקובל והשגרתי".



בסיום שלב ההכשרה של השגרירים יפנה האגף לאיכות לכל עובדי העירייה ויזמין אותם להגיש רעיונות לפרויקטים חדשניים. הפרויקטים ייבחנו על ידי צוות היגוי המורכב מהנהלת העיר ונציג האקדמיה ואלה שייבחרו יקבלו תקציב עירוני וייושמו כפרויקטים עירוניים.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר