בית עלמין חולון.
צילום: חברה קדישא

האם רגלו של גואל רצון תיקבר בבית העלמין חולון-בת ים?

יגאל רצון, בנו של המורשע בעבירות מין ובעילה, בדרך להקמת אתר עלייה לרגל לאביו בבית העלמין חולון

פורסם בתאריך: 10.2.20 14:30

יגאל רצון, בנו של גואל רצון, הודיע שהוא בדרך לרכישת קבר בבית העלמין בחולון, כדי לקבור את רגלו הכרותה של האב ולהפך את המקום לאתר עלייה לרגל.

אמש (ראשון) פורסם בתוכנית "חי בלילה" בערוץ 12, כי גואל רצון שהורשע בפוליגמיה, עבירות מין ובעילה אסורה בהסכמה, ביקש מבנו לרכוש עבורו חלקת קבר, שבה יקבור את רגלו הימנית שנכרתה לפני כשבועיים, בעקבות מחלת הסוכרת.



הבן יגאל סיפר כי אביו ביקש להקים אתר אשר יהווה סוג של ציון עבורו, עוד בימי חייו. מחיר החלקה שרצון מבקש לרכוש, נמכרת במחיר של 58 אלף שקל.

"אבא בכלא והיה צריך להגיע לטיפול לב בבית החולים בלינסון אחרי ניתוח מעקפים שעבר", מספר יגאל רצון ל"השקמה חולון", "אחרי שהחזירו אותו למתקן של השב"ס. הוא קיבל מכה ברגל ימין ופצע שהזדהם. כתוצאה מזה היו צרכים לכרות לו את הרגל. הייתי צריך לאשר את תהליך הכריתה, ולקבור את הרגל כי ככה אבא ביקש".

בעקבות הבקשה ניגש רצון הבן לחברת קדישא בבקשה לרכוש חלקת קבר. "אני מתחיל להזיז עניינים ולבדוק מה אפשר לעשות", אומר יגאל ומוסיף: "הסתדרתי. היום (שני) הייתי בבית העלמין בחולון וצריך לחתום על החלקה שעלתה 58 אלף שקלים. אני דואג שהחלקה תהיה באותו אזור שבו קבורים בני משפחה של אבא".

מה אבא שלך אומר?

"הגענו להסכמה שאקנה בבית העלמין של חולון  ולא בירקון. אבא רוצה שיהיה קבר לא רגיל. קבר מפואר שימשוך עיניים. לאבא חשוב להישאר בזיכרון".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. שוש

    חברת קדישא, ביזיון. הורי ואנו הילדים תושבי חולון, לפני 4 שנים אימי ניפטרה וביקשנו לקנות חלקת קבר, החברה לא הסכימה בשום פנים ושום סכום של כסף למכור, אמרו שכבר אין מקום והם הפסיקו למכור חלקות. מאז אני שומעת מהמון אנשים, שעם קשרים הם קונים קברים. בכל עיר התושבים ניקברים בעיר שגרו, ובחינם, רק בחולון שולחים אנשים מחוץ לעיר. בושה וחרפה לדת שעושה מסחרה על גב המתים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה שמראה שבכסף קונים את כולם כולל את הכבוד. והחברה קדישא כאן כדי לעשות כסף ולא לשום מטרה אחרת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר