שילוט חדש במסלול הכושר גולדה בחולון
צילום: עיריית חולון

הם דווקא נחמדים: במסלול הריצה הוצבו איורים בדמותה של גולדה מאיר

מסלול ההליכה והריצה "גולדה" בחולון, התחדש בעזרת המאייר החולוני דודי שמאי

פורסם בתאריך: 13.2.20 09:30

מסלול ההליכה והריצה "גולדה" בחולון, התחדש היום (רביעי) בשילוט מאויר הכולל הכוונה ומדידת מרחקים, עם דמותה של ראש הממשלה לשעבר גולדה מאיר, פרי יצירתו של הקריקטוריסט החולוני, דודי שמאי.



באיורים נראית דמותה של ראש הממשלה לשעבר, גולדה מאיר ז"ל, כשהיא בפעילות ספורטיבית: רצה, רוכבת על אופני כושר ומתעמלת על מתקן מתח, באופן הומוריסטי, כשהיא מצוידת, כמובן, בסממן גולדה מובהק – נעלי גולדה. האיורים של דודי שמאי, במסלול הריצה גולדה, בוצעו בהזמנת עיריית חולון.

איור גולדה

איור: דודי שמאי

 

המסלול שמשתרע לאורך 3,300 מטרים על פני הרחובות גולדה מאיר, דוד אלעזר, מנחם בגין וראובן ברקת בחולון, נסלל לפני 30 שנה, בשנת 1990, ביוזמת עיריית חולון, כשבתחילה היו באזור רק חולות ובנייני מגורים ספורים.

מדובר במסלול אהוד מאד על תושבי חולון, שפעיל במשך רוב שעות היממה ומלא בצועדים ורצים. בעבר, כאשר המסלול לא כלל כבישים, השתמשו בו גם תלמידי בתי הספר לצורך עריכת מבחני כושר שונים וגם ילדי הגנים נהגו לצעוד בו.

כיום המסלול כולל גם מתחם כושר גדול מוצלל ברחוב ברקת, צמוד למרכז הספורט בריזה, שבו מתקני כושר הידראוליים וכן, מתחם כושר בצומת דוד אלעזר ומנחם בגין. בנוסף, מותקנות ברזיות בפינת הישיבה בצומת ברקת ובגין ובגן סיפור המפוזר מכפר אז"ר שבתוואי המסלול, וכן ברזייה משולבת להולכים על שתיים ולהולכים על ארבע ברחוב ברקת. בפאתי גן הסיפור, בשדרות בגין מוצב גם משקל דיגיטלי.

שילוט חדש במסלול הכושר גולדה בחולון

צילום: עיריית חולון



לאחרונה התבצעו עבודות שיפוץ בחלקים מהמסלול, במסגרתן פורק אספלט שבור ונסלל חדש, חודשו קווי תחימת המסלול וכן הונגשו מעברי החצייה למעבר קל ובטוח.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר