מנסים לעקוף את הפקק בדרך לרמזור? כך נתפס נהג שניסה "לקצר" I צפו:

הנהג נתפס ונקנס בצומת שדרות ירושלים על ידי השיטור העירוני. צלם שהיה במקום תיעד

פורסם בתאריך: 14.2.20 09:42

תפסיקו לבצע עבירות "בריונות" בכבישים: השיטור העירוני בחולון קנס נהג שלא המתין לרמזור יחד עם שאר הרכבים, ועקף את כל התנועה.

אתמול (חמישי), כאשר נהגים שביקשו לפנות שמאלה בצומת שדרות ירושלים, ונאלצו להמתין שהרמזור יתחלף, הגיח רכב מימין, עקף את הרכבים וניסה לחצות את הצומת. אלא שאז נתפס על ידי ניידת השיטור העירוני. את התפיסה תיעד רוני שחר צילום והפקות.



על פי נתוני עמותת אור ירוק, בחולון נפגעו 230 בני אדם בתאונות דרכים שאירעו בצמתים בחודשים ינואר-נובמבר בשנה החולפת. באותם החודשים נהרגו בישראל 44 בני אדם בתאונות דרכים שאירעו בצמתים בתחום העירוני. עוד עולה מהנתונים, כי בעשור האחרון נפגעו באורח קשה בצמתים אלה מעל 3,600 בני אדם.

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, מסר בעקבות הנתונים: "תאונות דרכים הן לא גורל משמיים ובפעולות פשוטת ניתן להציל חיים. אלפים נפגעים מדי שנה בתאונות דרכים בצמתים העירוניים, המספרים הגבוהים מחייבים את משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ואת הרשויות המקומיות לטפל בצמתים המסוכנים בהקדם".

 



תגובות

6 תגובות
  1. אר

    איזה כיף לראות צדק ומשפט נאכפים. וואלה אם היו נוכחות משטרתית על הכבישים כמו בשבוע של כנס השואה – היינו יורדים לאפס תאונות שנתיות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר