פריצה לרכב
פריצה לרכב

צפו בתמונות: נמשך גל הפריצות והשחתת הרכבים בח-300

גל הפריצות למכוניות בשכונה נמשך ועדיין לא ידוע דבר על זהות הפורצים. בינתיים, באזור אחר נעצר בן 79 בחשד שהוציא אוויר מגלגלי רכבים שחנו ברחוב

פורסם בתאריך: 20.2.20 11:23

תושבי ח-300 מוטרדים:  גל הפריצות לכלי רכב בשכונה ממשיך ועדיין לא ידוע על זהות הפורצים באמצעות ניפוץ שמשות וגניבות גלגלים.

כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון", בתחילת השבוע בוצעה שורה של פריצות לרכבים באמצעות ניפוץ שמשות, ומאז נשמעות עוד עדויות כל רכבים שנפרצו בשכונה.



אחת התושבות, אלינור שירקני, שיתפה בדף הפייסבוק, כיצד נפרצה מכוניתה מסוג BMW על ידי ניפוץ שמשת הרכב. הפורצים כנראה לא חוששים להיתפס, ולטענת אלינור הם פרצו גם לכלי רכב בחניון הדס. הפוסט של אלינור הוביל לעוד ועוד עדויות על מקרים דומים של פריצה לרכב באותה השיטה.

אלין מזרחי טענה כי "גל המכוניות שמתנפצות אלו רכבי יוקרה שאין להשיג את החלונות שלהם".

בשיחה עם דימטרי, המתגורר ברחוב אמיר דרורי מספר כי קם בבוקר וגילה שגלגל רכבו נגנב. "30 שנה אני גר בחולון ולא האמנתי שבחולון יהיה מקרה כזה, הייתי בהלם. טוב שזה רק גלגל ולא גנבו את כל הרכב".

פריצה לרכב

פריצה לרכב

אז מי עומד מאחורי גל הפריצות בשכונה? יש השערות שמדובר בוונדליזם של נערים. אחת מתושבות השכונה מסבירה: "אנחנו שומעים קולות נפצים ולאחר מכן שומעים חלון מתנפץ".

תושב אחר מאשים את פועלי הבניין שעובדים בח-501 מול השכונה. "זה לא מקרה יחיד, זו כבר תופעה, אנחנו כל יום שומעים על מישהו אחר שפרצו לו לרכב. הפורצים לא גונבים את הרכב רק את התכולה מתוכה".



מהמשטרה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל תמשיך לבצע פעולות גלויות וסמויות במטרה להביא לדין את העבריינים וכן למנוע עבירות. ככל שמתבצעת עבירה אנו קוראים לציבור לדווח למוקד 100 של המשטרה באופן מיידי וכן לסור לתחנת המשטרה להגשת תלונה".

 

עוד באותו הנושא: המשטרה עצרה אתמול (רביעי) את תושב חולון, בן 79, החשוד בכך שהוציא אוויר מגלגלים של רכבים שחנו ברחוב. הוא נתפס בשעת מעשה, כאשר הוא מוציא אוויר מגלגליו של רכב פרטי ברחוב וייצמן בחולון. החשוד נחקר בתחנת המשטרה ושוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. איציק

    אני יכול רק לייעץ לכם למה שלא תעשו משמר תושבים וכל יום יפטרלו 3 תושבים באיזור וככה אפשר לתפוס על חם את הפושעים האלו או להזעיק משטרה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר