גורי כלבים שהוחזקו ללא כחוק במקלט בחולון
צילום: דוברות עיריית חולון

התעללות בחולון: נמצאו גורי כלבים שהוחזקו בתנאים קשים במקלט

בעקבות צחנה עזה שעלתה באחד הבניינים בעיר, נמצאו גורי כלבים שהוחזקו שלא כחוק. זאת, שעות ספורות לאחר שדווח ב"השקמה חולון" על פגר של כלב שהושלך לרחוב בשקית אשפה

פורסם בתאריך: 24.2.20 13:10

מספר כלבים המוגדרים כ"מסוכנים", חלקם גורים צעירים, נמצאו מוחזקים שלא כחוק בתנאי הזנחה קשים, ללא חיסונים וללא רישיון במקלט בחולון.



בעקבות פנייה שהגיעה למוקד 100 על ריחות עזים שעולים ממקלט באחד הבניינים בעיר, הגיעו אנשי אגף השיטור והפיקוח העירוני יחד עם אנשי השירות הווטרינרי העירוני למקום ופינו את הכלבים, להשגחה במקום בטוח. הממצאים הועברו ליחידה המרכזית לאכיפה וחקירות של משרד החקלאות.

רק היום דווח כאן ב"השקמה חולון" על מראה מזעזע שהתגלה ברחוב אהרנוביץ, של פגר כלב שהוכנס לתוך שקית זבל שהושלכה ליד פח אשפה. מקרה הפגר שהושלך מתווסף גם לשורה של מקרי התעללות וחשד להרעלת חתולים בחולון, שבעקבותיהם פתחה המשטרה בחקירה, כפי שפורסם כאן.

גורי כלבים שהוחזקו ללא כחוק במקלט בחולון

צילום: דוברות עיריית חולון

 

מהשירות הווטרינרי בחולון נמסר: "אנו מודים לתושבים האחראיים על העירנות ומזכירים כי במידה ואתם מאתרים בעל חיים משוטט, פצוע או חולה שזקוק לעזרה, יש לפנות למוקד העירוני כדי שפקח יגיע למקום לאסוף את בעל החיים לבירור וטיפול אצל הווטרינר העירוני".



עוד נמסר מהשירות הווטרינרי העירוני: "נזכיר כי כלבים המשתייכים לאחד הגזעים המוגדרים כ'מסוכנים', חייבים להיות מעוקרים או מסורסים, על הבעלים לקשור את כלבם ברצועה שאורכה אינה עולה על שני מטרים בזמן הטיול ברחוב. כמו כן, יש להתהלך עם הכלב עם מחסום פה (זמם) ועליו להיות מוחזק בידי אדם בוגר מעל גיל 18. יש לציין כי על אף שאין כלב רע – החוק נועד כדי לנקוט באמצעי זהירות ולמנוע פגיעה אפשרית".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר