בית מרקחת נאות רחל בחולון
בית מרקחת נאות רחל בחולון

סוף עידן: לאחר 56 שנה נסגר בית המרקחת המשפחתי

"המדינה הרסה את כל העסקים הקטנים, תקעה להם סכין בגב": עוד בית מרקחת עצמאי נאלץ להיסגר

פורסם בתאריך: 28.2.20 09:02

בית המרקחת הוותיק נאות רחל בחולון נסגר השבוע לאחר 56 שנות פעילות רצופות בעיר. מדובר באחד מבתי המרקחת האחרונים הפועלים בעיר שאינו משתייך לרשת פארם או קופת חולים, שמצטרף לעוד שורת בתי מרקחת עצמאיים שנסגרו בשנים האחרונות בחולון.



בית המרקחת נאות רחל נפתח לפני 56 שנה על ידי גרטציה דרביש, רוקחת שעלתה מארגנטינה שנתיים קודם לכן. דרביש הפעילה את בית המרקחת כעסק משפחתי במהלך כל השנים ועבדה בו מאז ועד היום. כעת, עם סגירת בית המרקחת היא צפויה לפרוש לגמלאות.

מדובר בבית מרקחת שהיה עסק משפחתי. בשיחה עם "השקמה חולון" מסבירים בעלי המקום, כי ההחלטה לסגור את העסק לאחר עשרות שנים של פעילות, נבעה מחוסר רווחיותו בשנים האחרונות, זאת בעקבות קשיים רגולטוריים אשר הופעלו עליו.

"אחרי 56 שנים הבנו שאנחנו לא יכולים להמשיך. השנים האחרונות היו מאוד קשות, אבל איך שהוא הצלחנו להילחם ולשרוד", הם מספרים. "אנחנו עצובים לסגור ולעזוב את קהל הלקוחות הנאמן, אבל מצד שני גם שמחים לסיים את המציאות הבלי אפשרית של קיום עסק קטן במדינת ישראל, שמקשה מאוד על בעלי העסקים הקטנים".

בית המרקחת המשפחתי נאות רחל בחולון

סוגרים את בית המרקחת המשפחתי נאות רחל בחולון

 

לטענתם, האשמה היא ברגולציה הכבדה. "המדינה הרסה את כל העסקים הקטנים, תקעה להם סכין בגב. אם זה עודף רגולציה ועודף תחרות מול חברות גדולות ובינלאומיות שאין לבתי המרקחת הקטנים יכולת להתמודד מולן".



בית המרקחת נאות רחל מצטרף אל עוד בתי מרקחת עצמאיים שנסגרו בשנים אחרונות בחולון, בהם בתי המרקחת בקריית שרת ובכיכר ויצמן.

 

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר