בחירות 2020: 259 קלפיות נפתחו בחולון

בפעם השלישית בתוך שנה: יותר מ-150 אלף תושבים בעלי זכות הבחירה מחולון נקראים לצאת ולהצביע

פורסם בתאריך: 2.3.20 08:12

ישראל בוחרת – הסיבוב השלישי: הבוקר (שני) נפתחו הקלפיות לבחירות לכנסת ה-23. בחולון ניצבות 259 קלפיות, כדי לקלוט את יותר מ-150 אלף תושבים בעלי זכות הבחירה. הקלפיות ייסגרו בשעה 22:00, אז יפורסמו תוצאות המדגמים בערוצי החדשות.

עוד באותו הנושא:

בחירות 2020 לכנסת ה-23: המדריך לבוחר בחולון

אחרי ההצבעה: הפעילויות, המופעים והאירועים ביום הבחירות בחולון

זו הפעם השלישית בתוך שנה שאזרחי ישראל נדרשים להצביע שוב לכנסת. בבחירות 2019 מועד א' עמד שיעור ההצבעה בעיר על 64.37 אחוז בקרב בעלי זכות הבחירה, בעוד שבבחירות 2019 מועד ב' עמד שיעור ההצבעה על 63.94% אחוז.



כל תושבי חולון בעלי זכות בחירה, קיבלו אל תיבת הדואר "הזמנה לבוחר" שבה מופיעה כתובת הקלפי. יחד עם זאת, אין חובה להגיע לקלפי עם ההזמנה. כמו כן, מי שאין ברשותו את ההזמנה מסיבה זו או אחרת, יכול להתעדכן דרך אתר משרד הפנים במיקום הקלפי. הכניסה אל הקלפי תתאפשר אך ורק בהצגת תעודה מזהה לבדיקה.

בחירות 2020, הבוקר בחולון

כמו כן, שירותי הנסיעה בתחבורה הציבורית הבינעירונית הכוללת 650 קווי אוטובוס, ובכלל זה קווי רכבת ישראל, יהיו בחינם במהלך יום הבחירות.

רבים מתושבי העיר צפויים לנצל את יום השבתון עם מזג האוויר האביבי ולבלות בסביבה, ומבקרים רבים צפויים לגדוש את פארק פרס ואת מתחם לה פארק.

במהלך היום יתקיימו ברחבי העיר פעילויות לכל המשפחה, ביניהן, סיורים במוזיאון הילדים בחולון, מוזיאון העיצוב יקיים אירוע וסיורים לכל המשפחה בתערוכת "אקסטרים", ועוד הצעות לבילוי משפחתי.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר