צילום: SamaraHeisz5/ Shutterstock.com

מורה מחולון נשלחה לבידוד בביתה מחשש להידבקות בקורונה

המורה שביקרה בסניף הפיראט האדום באור יהודה, שהתה בבית הספר בתחילת השבוע. אולם בעקבות שינוי הנחיות משרד הבריאות נשלחה לבידוד בביתה

פורסם בתאריך: 3.3.20 10:01

לאחר ששהתה מספר ימים בבית הספר ובאה במגע עם עשרות תלמידים, מורה מבית הספר נבון בחולון נשלחה לבידוד בביתה מחשש להידבקות בקורונה. זאת, לאר שביקרה בשבוע שעבר בפיראט האדום באור יהודה – המקום שבו שהה אחד מחולי הקורונה שהתגלו בישראל.



הנהלת בית הספר שלחה אתמול (שני) הודעה להורים ומסרה כי אתמול המורה נכנסה לבידוד ביתי, על פי הנחיות משרד הבריאות, לאחר שביקרה בפיראט האדום ביום רביעי האחרון. "עד אתמול – משרד הבריאות הודיע שכל מי שהיה בחנות ביום שלישי צריך להיכנס להסגר. אתמול שונו ההנחיות ליום רביעי, ועל כן פנתה המורה, מתוך אחריות ציבורית ואישית, למשרד הבריאות. החל מאתמול המורה נמצאת בביתה, עד יום רביעי בשבוע הבא".

עוד נמסר כי "המורה בריאה לחלוטין, ואין לה כל תסמינים של מחלה כזו או אחרת. בכוונת המורה להיבדק בהמשך, למרות שמשרד הבריאות לא מנחה על כך. נאחל לה המשך בריאות שלמה".

בנוסף, מסרה ההנהלה כי שגרת הלימודים נמשכת בבית הספר כרגיל וכי אין חשש להידבקות וכל מי שהיה בקשר עם המורה בימים האחרונים מתבקש להתנהל כרגיל.

מנהל בית הספר, אורי לס, מסר בתגובה: "אתמול נכנסה אחת ממורות בבחץ הספר ל'הסגר' בביתה, בהמשך להנחיות משרד הבריאות בנושא הקורונה. המורה ביקרה בחנות הפיראט האדום ביום רביעי האחרון. עד אתמול – משרד הבריאות הודיע שכל מי שהיה בחנות ביום שלישי צריך להיכנס להסגר. אתמול שונו ההנחיות ליום רביעי, ועל כן פנתה המורה, מתוך אחריות ציבורית ואישית, למשרד הבריאות, והחל מאתמול המורה נמצאת בביתה, עד יום רביעי בשבוע הבא".

לס הוסיף כי "המורה בריאה לחלוטין, ואין לה כל תסמינים של מחלה כזו או אחרת. בכוונת המורה להיבדק בהמשך, למרות שמשרד הבריאות לא מנחה על כך. בית הספר מאחל למורה המשך בריאות שלמה. בהנחיית משרד הבריאות, משרד החינוך והנהלת בית הספר – שגרת הלימודים, המבחנים והאירועים בבית הספר נמשכת כסדרה, ללא כל חשש. המורה פעלה באחריות, וברגע שנודע על שינוי הנהלים במשרד הבריאות, היא פעלה בדיוק כמצופה ממנה. אין כל חשש לגבי אנשים נוספים, וכל מי שהיה בקשר עם המורה בימים האחרונים מתבקש להתנהל כרגיל לחלוטין. בית הספר נמצא בקשר רציף עם משרד הבריאות ומשרד החינוך, ונכון לעכשיו אין כל הנחיה להתנהלות מיוחדת כזו או אחרת".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "המורה פעלה על פי הנחיות משרד הבריאות, שכן ביקרה בחנות ביום רביעי בשבוע שעבר, ואילו הנחיית המשרד להיכנס לבידוד בית התייחסה בתחילה רק למבקרים בחנות עד יום שלישי. אתמול נודע למורה כי ההנחיה הורחבה גם למבקרים בחנות ביום רביעי ועל כן היא נכנסה לבידוד ביתי באופן מיידי".

"יצוין, כי המורה שהתה בבית הספר בימים שישי וראשון ומינהל החינוך בעיריית חולון מצוי בקשר שוטף עם משרד הבריאות, שלא הנחה, נכון לשעה זו, כל הנחיה להיערכות מיוחדת בבית הספר".



מוועד ההורים נמסר בתגובה: "המורה ביקרה בחנות הפיראט האדום ביום רביעי האחרון. מיד כשמשרד הבריאות הוציא הנחייה שגם מי שביקר בפיראט ברביעי צריך להיכנס לבידוד, המורה הכניסה את עצמה לבידוד והחל מאתמול היא נמצאת בביתה.  המורה בריאה לחלוטין, ואין לה כל תסמינים של המחלה. בהנחיית משרד הבריאות, משרד החינוך והנהלת בית הספר – שגרת הלימודים, המבחנים והאירועים נמשכים כסדרם".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר