מורן ישראל

מורן ישראל פורש מהפוליטיקה: "לא הצלחנו ליצור דבר גדול יותר לתושבים"

אחרי 12 שנים בעשייה בפוליטית, מהן שבע שנים כחבר מועצת העיר חולון, יו"ר סיעת הצעירים פורש ומודה שלא ממש הצליח לשנות

פורסם בתאריך: 8.3.20 15:59

זה היה צפוי: יו"ר סיעת הצעירים, מורן ישראל, הודיע על פרישתו מהחיים הפוליטייים המקומיים, אחרי פעילות שנמשכה 12 שנים, מתוכן שבע שנים כחבר מועצת העיר חולון. על החלטתו לפרוש הודיע ישראל היום (ראשון) בדף הפייסבוק שלו, כאשר לאחרונה סיפרו גורמים בעיר על כוונתו לצאת להפסקה מהחיים הפוליטיים.



ישראל, בן ה-35, נכנס לראשונה אל מועצת העיר לאחר בחירות 2013. בבחירות שהתקיימו בשנת 2018 התמודד על תפקיד ראש העירייה, אך לא זכה. מי שיחליפו כראש הסיעה הוא חבר המועצה בר שי, כאשר לאחר עזיבתו של מורן ייכנס אל המועצה, מספר 5 ברשימה, שחר הס.

"אחרי 12 שנים, מתוכן שבע שנים כחבר מועצת עיר, החלטתי לקחת הפסקה ולסיים את תפקידי במועצה", סיפר ישראל בפוסט שכתב בפייסבוק, "ביום חמישי האחרון הגשתי לראש העיר את מכתב ההתפטרות שלי והערב אגיע לישיבה (ישיבת המועצה_א"ש) כדי להיפרד".

עוד ציין כי "לאחרונה, ראש העיר ואני ניהלנו מספר שיחות קרובות ואני מרגיש שנתתי הזדמנות כנה ואמתית ליצור פה משהו גדול יותר למען תושבי העיר. לצערי, לא הצלחנו בזה. אני מאמין בכל ליבי באנשים שעושים איתי את הדרך, בסיעה ובתנועה שהקמתי והובלתי ב-12 השנים האחרונות. הם האנשים הכי טובים וערכיים שאני מכיר ואין לי ספק שסיעת צעירים תמשיך להשמיע את קולה הענייני והאכפתי בכל נקודה בה מתקבלות ההחלטות החשובות לתושבי העיר".

בסיום כתב ישראל כי "קשה לי לסכם תקופה ארוכה ומשמעותית שכזו, ובטח שלא אעשה זאת בפוסט אחד, אז כרגע אתחיל בתודה גדולה. תודה על האמון והזכות הגדולה להיות שליח ציבור עבורכם".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר