אילוסטרציה: shutterstock

טרגדיה: האב נפטר והותיר אחריו שבעה ילדים שזקוקים לעזרה

הורים שגילו את המצב הכלכלי הקשה של האלמנה וילדיה, נרתמו כדי לסייע להם: "אנחנו רוצים לדאוג למשפחה גם לחג הפסח"

פורסם בתאריך: 10.3.20 17:54

אב לשבעה ילדים מחולון נפטר לפני כשבועיים, לאחר שנאבק בשנים האחרונות במחלה קשה. האב, בן 41 במותו, הותיר אחריו שבעה ילדים, בגילאי שנה וחצי ועד 11. עם מותו רבים מבני משפחתו המורחבות, מכרים ותושבי העיר התגייסו כדי לסייע לאלמנה, בת ה-31.



המשפחה שנמצאת בקשיים כלכליים, נאלצת להתמודד עם המצב החדש ורבים נרתמו לעזור לה. לאחר היוודע פרטי המקרה, הורים רבים אשר ילדיהם לומדים במוסדות החינוכיים עם ילדיו של האב, החליטו להירתם והצטרפו של בני המשפחה המורחבת על מנת לעזור ולהביא דברים אל הבית של המשפחה האבלה, בהם אוכל ובגדים.

האב התמודד עם מצב בריאותי קשה במשך 12 שנה. בעקבות מצבו הרפואי האם פוטרה מעבודתה, והחלה לטפל בו ולסעוד אותו, כאשר בשלב מסוים נאלצו הרופאים לכרות את רגליו. בעקבות המצב הרפואי ומותו של האב נקלעה המשפחה למצוקה כלכלית.

"הוא הותיר אחריו שבעה יתומים ואלמנה אחת", מספרת מקורבת למשפחה, "הם חיים מקצבת ביטוח לאומי, כי האם לא יצאה לעבוד במשך שנה משום שטיפלה בבעלה. כל הבית מאוד רעוע וצנוע".

ילדיו של האב לומדים במוסדות חינוך דתיים בעיר. לאחר מותו של האב רבים מההורים התגייסו כדי לסייע לבני המשפחה. "נרתמתי לעזור למשפחה כי אני מכירה אותם מבית הספר של הבנות ובית הספר של הבנים", מספרת אם לילדים הלומדים בבית הספר.



"הלכנו לנחם את המשפחה ואני מדברת עם האם בטלפון. היא אומרת שיש הרבה דברים שאנשים הביאו שמילאו את הבית", ממשיכה אותה מכרה, "כרגע הבית נהיה בבלגן מרוב הדברים של האנשים שסייעו. ברוך השם, יש הרבה אנשים שרוצים לסייע. סייענו להם בבגדים ואוכל וכרגע לא חסר כלום. אנחנו רוצים לדאוג למשפחה גם לחג הפסח. בינתיים אספנו סכום כסף כדי לעזור למשפחה ואנחנו מצפים לעוד אנשים שיעזרו בעתיד".

המעוניינים לתרום ולסייע יכולים לפנות במייל ל"השקמה חולון" ופניתם תועבר למשפחה: [email protected]  

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר