בידוד קורונה
צילום מתוך בלוג אינסטגרם

צפו: הצעירים מחולון שמתעדים את עצמם 24/7 בבידוד

"נראה שעלינו על גימיק נחמד והחלטנו למנף אותו": כך מעבירים בכיף שבועיים בבידוד

פורסם בתאריך: 11.3.20 13:26

שלושה צעירים מחולון שחזרו מחופשה בחו"ל והתבשרו שעליהם להיכנס לבידוד, החליטו  לתעד את עצמם במהלך הבידוד. "השקמה חולון" ערך קטעים נבחרים מתוך הבלוג של השלושה. התוצאה בהחלט מעודדת.

"כשחזרנו מהחופשה בחו"ל והודיעו לנו על הבידוד, החלטנו לקחת את זה למקום של אווירה טובה", מספר אחד מהצעירים, שגיא קורנגולד. "התחלנו בלוג באינסטגרם שבו אנחנו מפרסמים את חיי הבידוד שלנו 'סטייל האח הגדול'".



שגיא, משוחרר טרי מצה"ל, טס עם שלושת חבריו שמשרתים בקבע לחופשת סקי בצרפת. ביום הרביעי של החופשה, הם התבשרו כי ברגע שהם נוחתים בארץ הם נדרשים להיכנס לבידוד ביתי במשך שבועיים. "החלטנו שאנחנו לוקחים את הבידוד הזה למקום חיובי ושנעשה אותו ביחד כולנו בדירה של המשפחה בחולון במקום להיות כל אחד בבית שלו בנפרד בתוך חדר קטן", מספר שגיא.

צפו בקטעים מ"בלוג הבידוד" של השלושה:

 

אז איך הם מעבירים את הימים בבידוד באווירה טובה? בעיקר בקריאת ספרים, משחקי קופסה איכותיים "כמו ביום כיפור", סוני פלייסטיישן וצילום סרטונים מצחיקים שמעלים לרשת. "אנחנו כעת ביום הרביעי של הבידוד ונשארו לנו עוד עשרה ימים", מספר שגיא.

"מהרגע הראשון שהתחלנו את הבלוג, כבר קיבלנו תגובות אוהדות מהעוקבים על הרעיון היצירתי, ומאז יש ביקוש להעלות עוד ועוד תכנים חדשים בכל יום.  נראה שעלינו על גימיק נחמד והחלטנו למנף אותו. בכל זאת, בסך הכל רצינו לעשות מהלימון לימונדה –  ומי יודע, אולי בסוף תישאר לנו מזכרת יפה מהבידוד".



תגובות

תגובה אחת
  1. מני הקריקטוריסט

    עכשיו כולם ירצו להיות בבידוד ולעשות סרטונים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר