עיריית חולון (צילום: אלי נאמן)
עיריית חולון (צילום: אלי נאמן)

יידחו תשלומי הארנונה לבעלי עסקים בחולון בעקבות משבר הקורונה

פרסום ראשון: ראש עיריית חולון פנה לחברי המועצה וביקש לאשר דחיית תשלומי ארנונה לבעלי העסקים בעיר. חבר המועצה מייקאל בוזגלו שפנה עוד אתמול לששון בנושא: "מחויבים לסייע לתושבים"

פורסם בתאריך: 12.3.20 11:45

פרסום ראשון: ראש עיריית חולון מוטי ששון פנה הבוקר (חמישי) לחברי המועצה בבקשה לאשר דחיית תשלומי ארנונה לבעלי עסקים, בעקבות המשבר הכלכלי בשל התפרצות הקורונה. על פי ההצעה תשלומי הארנונה יידחו לסוף חודש אפריל. את ההצעה מתכוון ששון לאשר בין חברי המועצה בשיחות טלפון.



אמש פנה לששון בנושא חבר מועצת העיר חולון מיקאל בוזגלו, שהציע  לדחות תשלום הארנונה ואת מסי אגרות השילוט עד לחודש מאי. במכתבו לראש העיר, ציין בוזגלו כי "התבשרנו שחל איסור התקהלות של יותר מ-100 איש. הנחיה זו היא מכה אנושה לבעלי העסקים הקטנים והבינונים בעיר חולון. אני פונה אליך שתאמץ את סל ההטבות וההקלות שאימצו בערים באר שבע, צפת ואשדוד. מבקש ממך לצאת בהחלטה לדחיית תשלום הארנונה ואגרות השילוט עד לחודש מאי 2020, אנו מחויבים לסייע לתושבים לעבור את המשבר הנוכחי".

בתוך כך, בעקבות הנחיות משרד הבריאות לפיהן אסורה ההתכנסות של יותר מ-100 איש, נאלצו רבים לבטל את האירועים המשפחתיים שתוכננו. "מצאנו את עצמנו ללא הכנסה, לא נחזיק שבועיים", אומר אחד מבעלי אולמות האירועים בעיר, בעקבות הנחיית משרד הבריאות האוסרת על התכנסויות של יותר מ-100 איש.

בעלי האולמות ובעלי המקצוע בתחום באירועים מבינים שהם לקראת משבר כלכלי עמוק. ואכן, אתמול בשעות הערב אולמות האירועים היו ריקים בעקבות הביטולים הרבים. חלק פעלו במתכונת מצומצמת.

 

"באירועים פרטיים בעל האירוע מחליט אם לקיים את האירוע או לא, אך באירועים עסקיים האירוע מבוטל מידית ולמעשה בוטלו לנו כל האירועים העסקיים שהיו אמורים להתקיים אצלנו, כמו מסיבות פורים לעובדים", סיפר בעל אולם אירועים מחולון.



"המבוגרים חוששים להגיע בשל התפרצות נגיף הקורונה, לעומתם הצעירים פחות חוששים. אבל זה לא משנה כי הרבה אירועים בוטלו", אמר אחד מבעלי האולמות באזור, "אנחנו, בעלי האולמות פוחדים מקריסה של הענף, זה מתקרב, אנחנו צופים את זה. לא רק בעלי האולמות ייפגעו, אלא גם צלמים, מאפרות, תקליטן, מעצבי שמלות וחליפות, שירותי הבר, בתי הדפוס שמוצאים הזמנות, מעצבים, הרבנים שמחתנים. זה כמו כדור שלג".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר