מזג אוויר סוער בחולון
צילום: שוקי בן יוסף

עצים קרסו, שמשות מכוניות התנפצו: כך נראית חולון לאחר הסופה | צפו:

בזמן שהייתם עסוקים בקורונה, מזג האוויר הסוער בסוף השבוע גרם לנזקים רבים ברחבי העיר. צפו:

פורסם בתאריך: 15.3.20 15:59

בזמן שהייתם עסוקים בקורונה, במהלך סוף השבוע האחרון נגרמו נזקים רבים ברחבי חולון בעקבות מזג האוויר הסוער: עצים קרסו ושמשות רכבים התנפצו. מערכת "השקמה חולון" עם תמונות מהשטח.



מזג האוויר הסוער והרוחות החזקות בסוף השבוע גרמו לנזקים רבים ברחבי העיר. בעיריית חולון דיווחו על נפילת עצים בשל הרוחות העזות, אחד מהם פגע בגג של גן ילדים. ברחבי הרשת דווח על עצים שקרסו, שלט שנפל מבניין בעזריאלי, עמוד חשמל שקרס בעקבות הסופה ועוד.

במהלך הלילה עשרות עצים וענפים קרסו מהרוחות וגרמו לחסימת מדרכות וכבישים ברחובות העיר, ובחלק מהמקרים אף לנזק לכלי רכב שהיו במקום. עוד דווח על תקלות נקודתיות באספקת החשמל וכן על פנסי רחוב שנעקרו ממקומם. לא דווח על נפגעים.

תיעוד עצים קורסים בחולון (ערך וצילם: שוקי בן יוסף):

בעמוד הפייסבוק של עיריית חולון, עלה פוסט בו התבקשו התושבים להימנע מיציאה מהבתים עד שמזג האוויר יירגע. "בעקבות מזג האוויר הסוער והרוחות העזות, יש עצים בעיר שקרסו. אנשי הפיקוח והשיטור העירוני ואנשי אגף גנים ונוף מטפלים ברגעים אלה בכל העצים שמהווים סיכון. מכיוון שהטיפול בעצים בשעות הלילה מסוכן, מטופלים בשעה זו רק העצים שמהווים סיכון. מחר יטופלו העצים שנפלו ואינם מהווים סכנה מיידית. בנוסף נפגע מהרוחות גם גג של אחד מגני הילדים וגם בכך מטפלים", נכתב בדף הפייסבוק של העירייה.



נזק הסופה בחולון

 

נזק הסופה בחולון

צילום: שוקי בן יוסף

נזק הסופה בחולון

נזק הסופה בחולון

נזק הסופה בחולון

נזק הסופה בחולון

נזק הסופה בחולון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר