הדמיה קניון עזריאלי חולון לאחר השיפוצים
הדמיה קניון חולון לאחר השיפוצים

בקניון חולון שוקלים מתן הקלות לבעלי העסקים

בעקבות הנחיות משרד הבריאות וסגירת הקניונים: קבוצת עזריאלי דנה בגיבוש הקלות נוספות לבעלי העסקים בקניון חולון

פורסם בתאריך: 17.3.20 16:52

בעקבות הנחיות משרד הבריאות וסגירת הקניונים, קבוצת עזריאלי דנה בגיבוש הקלות נוספות לבעלי העסקים בקניון חולון. מנכ"ל הקניון מסר כי את הזמן שבו המקום סגור הם ינצלו להמשך עבודות השיפוץ.



לאחר ההגבלות של משרד הבריאות לפיהן נאסרה התקהלות של מעל עשרה איש וסגירת כל הקניונים, קניון חולון עומד שומם כבר כמה ימים. רוב החנויות בקניון נסגרו תחת הצו שהוציאה הממשלה המורה לכל מתחמי הבילוי לחדול מפעילות, והערב יצאו הנחיות חדשות המחריפות את ההגבלות על תנועת האנשים.

סניפי סופר פארם ושופרסל בתוך קניון חולון ממשיכים לפעול כרגיל. כמו כן גם הבנקים והמרפאות נותרו פתוחים ועסקי המזון המהיר נותרו פעילים עבור שירות משלוחים. "אנחנו מתפקדים והקניון פתוח ברמת חנויות חיוניות כמו השופרסל וסופר פארם, קופות החולים, בנק וסניף הבורגראנ'ץ עושה משלוחים." מסר מנכ"ל הקניון, ירון ספיר ל'השקמה חולון, והוסיף כי "אנחנו סגורים ומנצלים את הזמן עבור עבודות השיפוץ של הקניון ומקווים שיעברו מהר. כעת אני עובד יותר קשה מבתקופה אחרת".

השאלה שמעסיקה את בעלי העסקים במקום היא האם יחולו הקלות מצד הנהלת הקניון בדחיית תשלום השכירות בעקבות הסגירה.

במכתב שהופץ מטעם מנכ"ל קבוצת עזריאלי, אייל חנקין, נכתב כי הנהלת הקבוצה דנה בגיבוש הקלות נוספות עבור בעלי העסקים שבתוך הקניונים. בקבוצת עזריאלי עדיין לא פירטו מה יכללו אותן הקלות. "אנו עסוקים באופן אינטנסיבי בגיבושה של תוכנית פעולה, אשר תאפשר להעניק לכם הקלות נוספות על אלו האחרונות אשר כבר יידענו אתכם. בקרוב מאוד נפנה אליכם על מנת לעדכן אתכם בהקלות הנוספות. נבקש בעת הזו מצידכם שיתוף פעולה מלא על מנת שנוכל לעבור יחדיו תקופה מאתגרת זו".



אתמול הודיעה קבוצת מרכזי הקניות ביג, שמנהלת את קניון בת ים, כי היא מתייצבת לצד החנויות ובעלי העסקים במתחם, ומוותרת על תשלום השכירות. במכתב שנשלח לכל בעלי החנויות במתחם, ציינה הקבוצה, כי הנהלת הקניון מוותרת על תשלום השכירות של חודש אפריל – מתוך אחריות שותפות והתחשבות במצב.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר