טלפון נייד
צילום אילוסטרציה

שירות בזמן חירום: החל מהבוקר יפעל קו חם עבור תושבי חולון

עיריית חולון החלה להפעיל שירותים מיוחדים לתושבי העיר בזמן הסגר בבתים

פורסם בתאריך: 18.3.20 14:48

עיריית חולון החלה להפעיל שירותים מיוחדים לתושבי העיר בזמן משבר הקורונה, ביניהם, קו חם שייתן מענה בזמן מצוקה נפשית, מאגר מתנדבים מקצועיים לשירות באמצעות האינטרנט וגם שידור "שעת סיפור" לילדים באמצעות הפייסבוק.

הקו החם לתושבי חולון

מהבוקר (רביעי) קו חם עבור תושבי העיר, על מנת לתת שירות ומענה לתושבים החשים מצוקה רגשית בעקבות מצב החירום המדינה בשל משבר הקורונה.

הקו החם יהיה מאויש בעובדים סוציאליים, פסיכולוגיים ועובדי נוער, ויפעל בימים א'-ה' בין השעות 08:30 -16:00. מעבר לשעות אלה ניתן יהיה לפנות למוקד העירוני. מהעירייה מדגישים כי הקו החם לא ייתן מענה לשאלות בנושאים רפואיים.

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, מסר: "השינוי בשגרה שלנו ואי הוודאות יוצרים אצל רבים מאיתנו קשיים וחששות מובנים. לצורך כך אנו פותחים את הקו החם עבור התושבים שבעזרתו, אני מקווה, נוכל לסייע בהתמודדות עם המצב הלא פשוט שאליו נקלעו תושבי העיר והמדינה ובעצם העולם כולו. אני מקווה שנשוב במהרה לשגרה המבורכת".



שעת סיפור בפייסבוק

לאור המשבר, מיזם "שעת סיפור" יועבר בשידור מקוון בפייסבוק.

עיריית חולון תחל להעביר את  מיזם "שעות סיפור" ,שבו יקריאו משוררים, סופרים ואישים נוספים, סיפורים ושירים ממיטב ספרי הילדים אשר בהשראתם הוקמו גני הסיפור בחולון.

הילדים יוכלו לצפות מבלי לצאת מהבית בסופרים והמשוררים שיקריאו מספריהם, ביניהם המשוררת והסופרת יקירת העיר, שלומית כהן-אסיף, עם ספריה "הארנב ממושי" ו"מסיבה בגן העכברים", והסופרת והגננת רחלי פליישון עם ספרה "הדינוזאור של דודו". גם מנהלת אגף גני הילדים, גילה יצחקי, תקריא מספרה של דבורה עומר "מגדל של קוביות בניתי", והשחקן ג'וש שגיא את ספרה של דבורה עומר "המקק שנכנס לו ג'וק". סדרת הסיפורים תעלה בימים אלה בדף הפייסבוק של עיריית חולון, לצד תוכן עשיר ויצירתי נוסף, שיפעיל את הילדים וישמח אותם ואת כל בני הבית.

משבר הקורונה

צילום: דוברות עיריית חולון

מאגר מתנדבים לשעת חירום

בימים אלה העירייה יוצרת מאגר של מתנדבים שיעברו הסבה מקצועית בזמן חירום. אגף הביטחון והחירום העירוני רותם את מאבטחי בתי הספר הסגורים כעת, לטובת עשייה למען הקהילה בחולון, תוך מתן דגש לסיוע לגמלאים בעיר.

המאבטחים שעברו הדרכה החלו מאתמול בחלוקת חבילות מזון לקראת חג הפסח לבתי הגמלאים, הרשומים בשני מרכזי היום לקשיש "דובנוב" ו"המעפילים", שגם הם נסגרו כעת. המאבטחים ימשיכו לעמוד לרשות מינהל הרווחה והשירותים החברתיים לכל צורך מול קהילת הגמלאים בעיר.

בנוסף, המאבטחים יסיירו בעיר וישמשו כעיניים ואוזניים נוספות מול אגף הביטחון ואגף הפיקוח העירוני. בתוך כך, מערך ההתנדבות העירוני החל ביצירת מאגר של מתנדבים אליהם ניתן יהיה לפנות בעת הצורך. כרגע הצוותים המקצועיים מאתרים צרכים אפשריים של אוכלוסיות שונות בעיר שיוכלו להיענות על ידי המתנדבים, כמובן בהתאם להנחיות משרד הבריאות.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר