אוראל ושני לא ויתרו על החתונה והשכנים מרחוב אהוד מנור הגיעו לשמח I צפו:

בני הזוג מחולון תכננו חתונה מושקעת, אך נאלצו לבטל את האירוע בעקבות הגבלות משרד הבריאות. התוצאה: חתונה מצומצמת ומרגשת במיוחד

פורסם בתאריך: 20.3.20 10:53

אוראל בורנשטיין ושני מוקטל תכננו להינשא בחתונה משוקעת שהשתתפות מאות אורחים. האירוע אומר היה להתקיים אמש (חמישי) באולם שמחות, אבל בעקבות התפשטות הקורונה והאיסור על התקהלויות בני הזוג נאלצו לבטלו.



"כל המשפחה בבית התקשרה לספקים על מנת לדחות את האירוע ולהקפיא הכל", כך כתבה שני בפייסבוק והוסיפה: "החלטנו שדוחים הכל, כולל הכל, כי ככה מרגיש לנו נכון. ראיתי אכזבה בעיניים שלהם תוך כדי מילים יפות וחמות שלא משנה מה נחליט – הם תמיד יהיו מאחורינו תומכים ומעודדים".

שני העלתה את פוסט בקבוצת מאורסים מאורסות בפייסבוק, ושיתפה את החברים בהתלבטותה אם לדחות או לקיים את החתונה במתכונת מצומצמת. "אני לא רוצה שנעמוד שם ונעשה את זה בצער כי מה לעשות, אי אפשר לשלוט ברגשות שלנו – זה מבאס".

הפוסט צבר תגובות רבות, ושינה לשני את התפיסה. "אני שוכבת במיטה בוכה וקוראת הכל בזמן שארוסי מחבק אותי חזק חזק, ואומר לי 'לא אכפת לי איפה להתחתן איתך ומתי, העיקר שזה יקרה'. נרדמתי בוכה בזרועותיו, כשבאותו ערב אמורה להתקיים החינה שלנו, שאמא שלי מתכננת כבר חודשים".

"יש לי אחות חרדית, ואני כל ימי חיי האמנתי ועדיין מאמינה בבורא עולם בלב שלם ואמונה שלמה. תמיד כל דבר שקרה לי בחיים השתדלתי ללכת על פי ההלכה, ודווקא עכשיו, ביום הגדול, והקדוש בחיים שלי אני נמצאת בקונפליקט. אחותי שתחיה, באה אלי למיטה ואמרה לי: 'אחותי המיוחדת, תראי מה השם עושה לך ולאוראל, הוא קורא לכם להתחתן בבית שלו. שום דבר הוא לא במקרה בחיים שלנו, השם כל כך אוהב אתכם ומראה לכם שאתם מיוחדים שהוא עושה הכל כדי שתתחתנו הכי קרוב אליו מאי פעם. כמו פעם. בלי כל ה'שופוני' מסביב".



"פתחתי את העיניים, ואמרתי לאוראל: 'מאמי, יש חתונה שבוע הבא. בבית כנסת הגדול של הרב שהיה צריך לחתן אותנו'", היא ממשיכה, "אוראל קם וחיבק אותי חזק כמו שבחיים הוא לא חיבק אותי וסגר את כל החתונה ב-20 דקות בלבד. שריין את הבית כנסת, סגר קייטרינג, הזמין זר, קישוטים לרכב, וכבר הודיע למשפחות".

ואכן, ביום חמישי התקיימה החתונה במתכונת מצומצמת והייתה מרגשת במיוחד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוסדי

    מזל טוב גדול- בטוח שהעתיד יהיה הרבה יותר ורוד עבורכם בעזרת השם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר