בעקבות השהות הממושכת בבתים: עיריית חולון מתגברת את פינוי האשפה

בעיריית חולון מדווחים על עלייה בכמות האשפה הביתית. מוטי ששון: "אנו עושים מאמצים גדולים כדי שהעיר תישאר נקייה"

פורסם בתאריך: 22.3.20 16:38

העירייה הודיעה כי תגביר את פינוי האשפה בעקבות השהות הממושכת בבתים, והעלייה בכמות הפסולת הביתית, מאחר שאנשים צורכים יותר מזון בבית ובנוסף מזמינים אוכל מוכן,  שיוצר ריבוי של קרטונים ואריזות.

בנוסף, מתברר כי למרות משבר הקורונה תושבים רבים מקדימים את ההכנות לפסח, מסדרים את הבית ומוציאים חפצים לא נחוצים למכלי האשפה וגרוטאות לרחובות. מצב זה יוצר גידול משמעותי של האשפה, הן במכלים הירוקים והן במכלי המיחזור השונים, כמו גם בטמוני הקרקע ובמתקנים לאיסוף קרטונים.

לכל זה נוספה פעילות נוספת של עובדי אגף שפ"ע (שיפור פני העיר), של חיטוי המרחב הציבורי תוך מתן דגש לתחנות האוטובוס והגנים הציבוריים.

לאור זאת, כל עובדי האגף הוגדרו כעובדים חיוניים ופועלים בתפוקה מלאה ואף מוגברת על מנת לפנות את כל האשפה במועד ומניעת אפשרות של יצירת מטרדים תברואתיים בעיר. בנוסף, צוידו העובדים בציוד מגן למניעת הידבקות, משאיות האשפה חוטאו והעבודה מתבצעת הן בשעות היום והן בשעות הערב. זאת, בנוסף לעבודות לחיטוי המרחבים הציבוריים כאשר רוב העיר כבר חוטאה. בימים אלה ממשיך להתבצע החיטוי באזור התעשייה והפעילות תימשך ככל שיידרש.

"העירייה עושה כל שביכולתה על מנת לשמור על שגרת החיים בתקופה לא שגרתית זו", אומר מוטי ששון, "אנו עושים מאמצים גדולים כדי שהעיר תישאר נקייה למרות הגידול המשמעותי באשפה הביתית וההכנות לחג. אנו מבקשים מכם, התושבים, לסייע לנו בכך ולהקפיד על השלכת האשפה לתוך המכלים, על הוצאת הגרוטאות בימים המותרים ועל חניית  כלי הרכב באופן שלא יהווה חסימה למעבר משאיות האשפה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר