עיריית חולון סגרה את מגרשי הספורט ומתקני הכושר

על פי הוראת המשטרה נסגרו 55 מתחמי כושר בעיר, בנוסף לסגירת מגרשי הספורט

פורסם בתאריך: 23.3.20 14:06

כדי למנוע התקהלות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, עיריית חולון נעלה את החצרות ומגרשי הספורט בבתי הספר וגידרה את מתקני הכושר הפזורים ברחבי העיר. 55 מתחמים, הכוללים מתחמי כושר, גודרו ונחסמו בסרט סימון. בנוסף, הוצב באותם המקומות אלה שילוט המבהיר כי השימוש במתקנים אלה אסור.



בעירייה ציינו כי הפעולה מתבצעת על פי הוראת המשטרה, שדרשה את סגירת כל מתקני הספורט הפתוחים, במיוחד באזור מסלול גולדה. זאת משום שאזורים אלה מהווים נקודת מפגש לתושבים, על אף הנחיות משרד הבריאות האוסרות על התקהלות ודורשות מרחק של שני מטרים בין האנשים.

 

פעולה זו היא במשך לסגירת החצרות ומגרשי הספורט בבתי הספר, המשמשים בימי שגרה את הקהילה לפעילות ספורטיבית בשעות אחר הצהריים. זאת, כדי למנוע התקהלות של ילדים ובני נוער במקומות אלה.

מעיריית חולון נמסר כי "אני מזכירים שוב כי יש לקיים את הנחיות משרד הבריאות ולהימנע מלצאת מהבית עד כמה שניתן למעט ליציאה לעבודה במסגרת התקנות, רכישת מזון ותרופות או שירות חיוני אחר. פעילות ספורט מותרת במסגרת מצומצמת וכך גם יציאה להתאווררות לזמן קצר".

בנוסף, החליטה העירייה לנצל את העובדה שהלימודים מושבתים, והחלה בשיפוץ מוסדות החינוך בעיר תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות.

אגף ארגון ובקרה במינהל החינוך של עיריית חולון הקדים את השיפוצים שתוכננו להיערך בהם בחופשות בהמשך השנה, ובנוסף לשיפוצים, מתבצעות, בין היתר, עבודות בינוי ותחזוקה, שכוללות עבודות בטיחות, התקנות של מערכות לגילוי אש ועשן, שיפוץ מקלטים, עבודות הנגשה כולל הנגשות שמע, וכן עבודות להתאמת מוסדות החינוך לקראת שנת הלימודים הבאה.

שיפוצים

צילום: דוברות עיריית חולון

 

בין העבודות שמבוצעות: שיפוץ כללי בביה"ס קוגל (כולל איטום הגג), איטום גגות בגני הילדים סיסם, תומר, פטל ומנגו, החלפת שטיח מבואת אשכול גנים היהלום, צביעה חיצונית והקמת פיר מעלית בביה"ס ישורון, עבודות הנגשה (שירותים ורמפות) בביה"ס יבנה, שיפוץ מקלט בביה"ס דביר ועוד.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר