בעקבות תלונות תושבים: האם המשטרה תשים סוף למסיבת המרפסות?

"ביטלתי את כל האירועים שהתנדבתי אליהם כולל בת מצווה", מספר די.ג'יי לידור בן משה, לאחר שמסיבה הופסקה בעקבות תלונות שכנים על רעש בלתי סביר

פורסם בתאריך: 23.3.20 17:55

עם התפשטות הקורונה הפכו מסיבות המרפסות לבילוי, מרגש לעיתים, כאשר בערים רבות שדרגו את היציאה הספונטנית למרפסת במסיבות עם די.ג'יי.

כפי שפורסם כאן, ב"השקמה חולון", תושבים רבים בחולון מקיימים מסיבות מרפסות עם תקליטנים, בהם די.ג'יי לידור בן משה, שניגן בהתנדבות.

לידור הגיע לרחוב אלופי צה"ל שבשכונת קריית שרת, והחל את מסיבת המרפסות, אלא שמהר מאוד הגיעו למשטרה תלונות על הרעש מצד התושבים והמסיבה הופסקה. "המסיבה הייתה בשעה 19:20, לא יצרנו התקהלויות ניסינו בסך הכל לשמח ולהרים את המורל לאנשים שיושבים בבידוד".



לאחר שהשוטרים ביקשו להפסיק את המסיבה לאחר שנמצא כי מדובר ברעש בלתי סביר ובעוצמה חזקה. בתגובה הודיע בן משה שהוא מפסיק לחלוטין את המסיבות. התוצאה: מסיבת המרפסות שתוכננה הערב (שני) בשכונת בן גוריון בוטלה בוטלה וכך גם שאר המסיבות שתוכננו למהלך השבוע.

"אחת האימהות ביקשה שנערוך מסיבת מרפסות כדי לחגוג לבת שלה בת מצווה, ומאז פרסום הכתבה ב'השקמה חולון' לא מפסיקים לפנות אליי. אני עושה הכל באהבה ובהתנדבות, אבל אני לא רוצה להסתבך, אני פועל לפי החוק ואפסיק לחלוטין את המסיבות".

צפו במסיבות המרפסות:

מבדיקת "השקמה חולון" עולה כי החוק למניעת מפגעים (התשכ"א-1961) אוסר על גרימת רעש בלתי סביר מכל מקור שהוא, אם הוא מפריע או עשוי להפריע לאדם המצוי בקרבת מקום או לעוברים ושבים. על פי החוק לשוטר יש את הסמכות להטיל קנס במקרה של רעש בלתי סביר. כמו כן, קיימת אבחנה בין סעיפי העבירה המחייבים מדידת מפלסי רעש על ידי איש מקצוע, שהוכשר לכך, לבין סעיפי עבירה שבהם התרשמותו האישית של גורם האכיפה מספקת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דורון שסובל מרעש

    מצויין כאן כל סבר טוב ישר הופכים להזדמנות להציק לכולם

  2. רונה

    הבעיה שאין להם שום התחשבות באחרים. רוצים לשים מוזיקה להעלות את המורל סבבה, שלחו הודעה שבשעה מסויימת יבואו למרפסות וישירו 2-3 שירים או אוחי 4 ושכולם ישירו יחד וינגנו בכלי נגינה שיש להם וממש לא צריך רמקולים עם מוזיקה רועשת של שעה קדיחה במוח!! אני ממש מרחמת על התושבים שם!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר