"אל תשאירו אף ילד רעב, פתחו את הלב, יחד יש לנו כוח עצום"

יו"ר הנהגת ההורים בתאל בן דוד והמוזיקאי עדי ליאון ממשיכים במבצע גיוס מוצרי מזון למשפחות נזקקות, וקוראים לכם לפתוח את הלב

פורסם בתאריך: 24.3.20 17:49

על אף משבר הקורונה: מבצע קמחא דפסחא ענק בחולון נמצא בעיצומו. כפי שדווח כאן, ב"השקמה חולון", לפני פחות משבוע יצאה יו"ר הנהגת ההורים בחולון, בתאל בן דוד,  בקריאה משותפת יחד עם המוזיקאי תושב העיר, עדי ליאון, לתרום לנזקקים השוהים בביתם, חלקם ללא מוצרי מזון בסיסיים, בפרט לקראת חג הפסח.



"חברים יקרים, רובנו דאגנו למלא את המקרר ואת הארונות במוצרי מזון", כתבה בן דוד בדף הפייסבוק שלה. "אבל ישנן משפחות שאין להם אפשרות כלכלית, ישנם ילדים שהיו במסגרת רווחה עד השעה 19:00 בערב וקיבלו ארוחות צהריים וערב חמות. היום הילדים האלו נמצאים בבית עם מקרר ריק. בבקשה, שכל אחד יפתח את הלב ויכין שקית עם מוצרים יבשים. בכמויות שקנינו אנו יכולים לדאוג לשמח הרבה משפחות".

בן דוד שמדי שנה דואגת לנזקקים לפני החג, החלה בקריאות לתרומות מזון באמצעות קשריה בעיר וכן באמצעות פרסום בדף הפייסבוק שלה, שבו היא מעלה בקשות לתרומת מוצרי מזון. את המוצרים היא אוספת מחוץ לבתים של התושבים המסתגרים בבתיהם, כאשר בשלב זה הצליחה לגייס עשרות יחידות מגוון מוצרי מזון בסיסיים, כמו אורז, מלח וסוכר, טחינה, שמן, יין תירוש, ממרח שוקולד, קפה, קמח מצה, קופסאות שימורים ועוד.

כעת היא מבקשת סיוע בתרומות של עוגיות, שימורים, ביצים, מצות ועוד. "בתוך פחות משבוע יש לנו מאות מוצרי מזון למשפחות שעבורם גם מלח וסוכר זה לא פריט טריוויאלי", אומרת בן דוד, "אבל אני מגלה כל שנה שהלב של עם ישראל, של תושבי חולון, הוא רחב במיוחד ואין לי ספק שיחד דווקא בימים אלה נוכל להעניק מעט אור ושמחה למשפחות הנזקקות הרבות. אם כל אחד יתרום מעט נגלה שיחד יש לנו כוח עצום. אל תשאירו אף ילד רעב".

המעוניינים לתרום יכולים לפנות אל בן דוד, בטלפון 054-750-7500

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. טלי

    עדי לאון ורעיתו כל הכבוד צדיקים אמיתיים אין עליכם.
    וגם על מירי הבוהדנה שמתנדבת למדא
    תבורכו מפי עליון .ורק בריאות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר