צילום: גולדי הפקות צילום

אור ונדב שנאלצו לבטל את החתונה יינשאו בבית

אור אהרוני ונדב עטר היו אמורים להינשא באירוע מושקע עם מאות מוזמנים, מחר זה יקרה בבית

פורסם בתאריך: 25.3.20 11:43

אור אהרוני ונדב עטר היו אמורים להתחתן ביום חמישי, באירוע גדול ומושקע שתוכנן חודשים קודם לכן. בעקבות המצב האירוע בוטל, אך השניים החליטו לקיים את טקס החופה כדת משה וישראל בבית.

התקנות שהטילה הממשלה על התקהלות במרחב הציבורי לא הותירו הרבה ברירות למשפחות רבות שתכננו אירועים מושקעים וגדולים. חתונות רבות שתוכננו חודשים רבים מראש נאלצו להתבטל או להידחות אל מועד לא ידוע. כך גם קרה לבני הזוג אור ונדב מחולון.



אור בת ה-23 ונדב בן ה-25 היו אמורים לחגוג באירוע גדול ומשקע באולמי Avenue שבאיירפורט סיטי, אליו הזמנו אורחים רבים. אמה של אור, ענת, מספרת כי לאורך השבועות האחרונים עדיין הייתה תקווה שהאירוע אכן יתקיים בסופו של דבר, אולם ביום ראשון הבינה המשפחה כי אין ברירה אלא לבטלו, בעקבות החמרת ההגבלות. "היינו מאוד אופטימיים עד יום ראשון האחרון. ניסינו לשמור על אופטימיות ולשדר עסקים כרגיל לחתן ולכלה. המשכנו כרגיל עם כל ההכנות של האירוע, צילום ותקליטן", מספרת האם ענת.

"אנחנו אנשים דתיים ואור בעיקר מקבלת את זה באהבה. לכלה תמיד תהיה אכזבה. מגיל שלוש אור הייתה מתחפשת בפורים לכלה", ממשיכה ענת ומציינת לטובה את בעלי האולם שהתחשבו בבני הזוג בעקבות מגפת הקורונה. "הבעלים של האולם בא לקראתנו ולשאר הלקוחות שלו והקפיא תשלומים. בגדול קבענו תאריך ליוני. אנחנו נעשה חופה כדת משה וישראל בבית רק עם המשפחה הגרעינית. מהר מאוד ארגנו את הבית כך שנוכל לערוך את החופה".

מה התחושות אצל החתן והכלה?
"הם מתרגשים מאוד. ההתרגשות מטורפת. אנחנו גם נעשה מסיבה מצומצמת בבית שאליה יגיעו זמרים מהמגזר. בהמשך, כשיתאפשר, נעשה מסיבה גדולה כדי שכולם יוכלו להשתתף בשמחתנו. האמא של החתן אמרה שתהיה שמחה כפולה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר