אבל בחולון: נפטר חבר המועצה שלומי תמם בעקבות מחלה קשה

תמם, בן 49 במותו, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים

פורסם בתאריך: 27.3.20 09:35

לאחר התמודדות עם מחלה קשה הלך הבוקר (שישי) לעולמו חבר מועצת העיר חולון, שלומי תמם. בן 49 במותו.

תמם, אב לשלושה ילדים, בלט במשך שנים בפעילותו חברתית והציבורית. הוא נבחר למועצת העיר מטעם סיעת "הבית היהודי" לפני שנתיים. במקביל לפעילותו הפוליטית, הוא שימש כמנהל עמותת גרעין מורשת חולון וכאחד הגבאים של בית הכנסת כפוסי בעיר.



בשנים האחרונות הוא התמודד עם מצב בריאותי מורכב, כאשר על אף מצבו המשיך בעשייה הציבורית כראש סניף הבית היהודי בחולון וכחבר מועצת העיר.

לפני כחודש, בישיבת המועצה ביקשו ראש העירייה מוטי ששון וחברי המועצה לשלוח איחולים לרפואתו ולשלומו, במהלך ישיבת מועצת העיר.

תמם נולד בחולון בשכונת רסקו ב'. הוא למד בבית הספר היסודי ניב ולאחר מכן בתיכון יבנה בעיר. את שירותו הצבאי הוא עשה כלוחם בחטיבת גבעתי, שירת כסמל מחלקה.

תמם, טכנאי תעשיה וניהול במקצועו, שירת במשטרה ופרש ממנה לאחר 19 פרש אחרי 19 שנה ביחידות השטח, סיור ובילוש. כמו כן, שימש במשטרה בתפקידי פיקוד שונים, בהם הדרכה וחונכות של שוטרים חדשים.



תמם בלט בעשייה החברתית והציבורית, ושימש בין היתר מנהל את הגרעין התורני "אור חדש". כמו כן, קרא להידוק השיח בין חילונים לדתיים ובראיון שהעניק בעבר ל"השקמה חולון", אמר: "לצערי הפכנו לחברה המדברת בסיסמאות. לא מכירים ולא מדברים אחד עם השני, רק דרך ההסתה ברשתות החברתיות, אנשים ממהרים לשתף מבלי לבדוק. הרי מי זה אותו דתי? אח שלך, דוד שלך, שכן כולנו עם אחד והוכחנו שאנו יודעים להתלכד כשצריך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר