מיקאל בוזגלו
צילום: ליאור פינקסון

משבר הקורונה: מיקאל בוזגלו התפטר מתפקיד יו"ר ועדת הרווחה

חבר המעוצה מותח ביקורת חריפה על תפקוד העירייה בזמן המשבר: "התנהלות מיושנת, איטית וללא חשיבה מחוץ לקופסה"

פורסם בתאריך: 30.3.20 15:09

חבר המועצה מיקאל בוזגלו התפטר מתפקיד יו"ר ועדת רווחה, על רקע תפקודה של העירייה בזמן משבר הקורונה, כך לדבריו.

"הבנתי עד כמה הוועדות העירוניות אינן רלוונטיות, ואני מדבר מנקודת מבטי והרגשתי בלבד", טוען בוזגלו, "כואב לי כשאני רואה התנהלות מיושנת, ללא כל חשיבה מחוץ לקופסה".



בוזגלו הודיע על התפטרותו במכתב ששלח הבוקר (שני) לראש עיריית חולון מוטי ששון. "לאור צורת ההתנהלות הבלתי מקצועית של הוועדה וחוסר הטיפול המקצועי מול חברי הוועדה במצב החירום שבו אנו נמצאים, אין אני יכול להרשות לעצמי לקחת בזה חלק, ולכן מגיש את התפטרותי", כתב בוזגלו.

בשיחה עם "השקמה חולון", מסביר בוזגלו כי "אני בשטח ועובד מול גופים רציניים ורואה את צורת ההתנהלות בעירייה בזמן המשבר הנוכחי, ואני רואה עירייה מיושנת, שלא חושבת מחוץ לקופסה ולא פועלת מהר. רק לאחר שהעלנו דוגמאות של יוזמות מערים אחרות, העירייה התחילה לפעול, לחטא תחנות אוטובוס, לדחות את תשלומי הארנונה לעסקים ולפתוח קו לסיוע לתושבים".

"כיו"ר ועדת רווחה ציפיתי והיה לי ברור שמחלקת הרווחה בחולון שמתוקצבת בכ-160מיליון שקל, תעשה קצת יותר ממה  שהם עושים בחירום. אין לי טענות כלפי העובדים שעושים עבודת קודש, ונותנים את נשמתם. הם לא הכתובת", ממשיך בוזגלו ומוסיף: "ברשויות מקומיות אחרות נערכו מראש, בין היתר בהצטיידות במסכות, בגדי מיגון וכפפות לעובדים שנמצאים בשטח".

בנוסף אומר בוזגלו כי העירייה הייתה צריכה לכנס את כל חברי המועצה לדיון, על מנת לקבל החלטות בזמן התמודדות הקשה עם נגיף הקורונה. "העירייה הייתה צריכה לגייס את כלל חברי המועצה, לקיים דיונים בטכנולוגיות הזמינות היום ולעדכן אותם על המצב".

לצד הטענות, יצויין כי העירייה יצאה במספר יוזמות במיוחד לתושבים, בהם שמרטפיה לילדי הצוותים הרפואיים, פעילויות ולימודים מקוונים לילדים, קו חם לתושבים, וואטסאפ להורים ואף הנחיות עבור בעלי הכלבים כיצד לנהוג בימי משבר.

מעיריית חולון טרם נמסרה תגובה.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זו אבדה גדולה לעיר חולון לפספס את מייקאל

  2. א

    למה עירית חולון לא דואגת לקשישים לסיעודיים שנמצאים בבית בושה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר