דיכאון
צילום אילוסטרציה: shutterstock

טרגדיה בחולון: צעיר בסוף שנות ה-20 לחייו מת במפתיע

הצעיר, איש מוכר בתחום חיי הלילה וההפקות, סייע עם התפשטות משבר הקורונה למשפחות נזקקות רבות: "רק לפני מותו הוא עשה משלוחי מזון ל-30 משפחות"

פורסם בתאריך: 31.3.20 14:40

צעיר בסוף שנות ה-20 לחייו, תושב חולון, מת במפתיע. מותו הפתאומי הכה בתדהמה את חבריו ומכריו, אשר ספדו לו ברשת החברתית. הצעיר היה דמות ידועה ומוכרת בתחום חיי הלילה בתל אביב ועסק בארגון אירועים ומסיבות. לאורך התקופה האחרונה, עם פרוץ משבר הקורונה, הוא התנדב וסייע לקשישים ומשפחות נזקקות.

הבוקר (שלישי) נערכה הלווייתו בחוג מצומצם של בני משפחה וחברים. זאת, בעקבות הוראות משרד הבריאות.



במהלך היממה האחרונה ספדו לצעיר רבים ממכריו ברחבי הרשת החברתית.
"מהיום שהכרתי אותך הקסמת אותי ביכולות שלך לשלוט בחיים ולא הם בך. הראית לי דרך שיחות על החיים שלא הכל שחור ולבן ויש גם אפור שיכול להיות צבעוני",  כתבה לו אחת ממכרותיו.

מכרה נוספת כתבה: "חשבתי שעובדים עליי. אספת תרומות לאנשים כדי שלא יהיה להם קשה בתקופה הלא פשוטה הזאת. מתגעגעים אליך ואוהבים אותך. תנוח ותשמור על כולם".

חבר נוסף כתב: "לא להאמין שהלכת בטרם עת. תמיד היית שם לשאול איך אפשר לעזור ולסייע".

הצעיר כאמור היה דמות מוכרת בתחום חיי הלילה ועסק בכך לפרנסתו. בימים האחרונים התנדב בחלוקת סלי מזון לקשישים ונזקקים. חבריו אשר התנדבו עמו במיזם סיפור כי הצעיר היה חדור מטרה לעזור, זאת ברוח המשבר שעוברים עסקים רבים בעת הזו, בהם גם עסקיו שלו.

"הוא היה עושה משלוחים למשפחות רבות. שלשום הוא עשה משלוח ל-30 משפחות", מספר חברו למיזם ההתנדבותי ומוסיף כי הצעיר היה חדור מטרה לעזור, בין היתר לאחר שעסקיו הוקפאו בעקבות התפשטות הקורונה. "הוא בא מתחום הברים והמועדונים ולא ידע אם תהיה לו עבודה בעוד חצי שנה או שנה, כמו הרבה עצמאיים בימים האלה".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא להאמין .. אין צדק יהי זכרו ברוך נקווה לימים טובים יותר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר