חתונה בצל הקורונה
צילום: טל אקוקה

עידן ומאי לא ויתרו על החתונה והשכנים הצטרפו מהמרפסות I צפו:

כך נערכה החתונה מחולון בצל הקורונה: מסכות, שתי כוסות יין ושכנים שמברכים מהמרפסות

פורסם בתאריך: 2.4.20 16:07

בני הזוג מחולון תכננו חתונה מושקעת, אבל נאלצו לבטל את האירוע בעקבות הגבלות משרד הבריאות. כך נערכה חתונה בצל הקורונה: עם מסכות, שתי כוסות יין ושכנים שמברכים מהמרפסות.



עידן בן מאיר ומאי וקנין תכננו להינשא בחתונה מושקעת בהשתתפות מאות אורחים. האירוע אמור היה להתקיים אמש (רביעי) באולם שמחות, אבל בעקבות התפשטות הקורונה והאיסור על התקהלויות בני הזוג נאלצו לבטלו.

לטקס הגיעו מספר מצומצם של בני משפחה וחברים קרובים, כולם עם מסיכות וכפפות. את הטקס ערך הרב מיכאל ישכרוב ומתחת לחופה הוגשו הפעם שתי כוסות יין, אחד לחתן ואחד לכלה, כשברקע לא מעט אנשים שיצאו מהמרפסות וצעקו "מזל טוב" ומחאו כפיים לבני הזוג. "התרגשתי מאוד. כל השכנים יצאו מהמרפסות וצעקו אמן. לא ציפינו, כל עם ישראל התאחד, ושמרו על נהלים", סיפר החתן עידן בן מאיר לאחר טקס הנישואין בחופה מצומצמת בגינת שמעון אבידן שבשכונת קרית רבין בחולון.

מאי בת 26 ועידן בן מאיר בן 27, תושבי חולון, קבעו להינשא ב-1 באפריל, אבל בעקבות התפשטות הקורונה והגבלות משרד הבריאות הם נאלצו לבטל את האירוע שתכננו. מאז הביטול הם החלו לחשוב מה עושים, האם דוחים, מבטלים או עושים אירוע מצומצם.

צפו בטקס החתונה:

 

עידן, עובד בנתב"ג ואיש משטרה לשעבר, פעל לפי כללי משרד הבריאות וביקש אישור מהמשטרה לקיים את הטקס. המשטרה אישרה לו את הטקס ובמקום נכחו שוטרים ופקחים מהשיטור העירוני, בראשותם של השוטרים אבי סמרה וטום אטיאס שדאגו שיהיו מרווחים ולא יהיה התקהלויות.

חתונה בצל הקורונה

צילום: טל אקוקה

"היו צריכים להגיע לחתונה כ-500 מוזמנים, כולל אורחים מחו"ל, דודים של מאי ואח שלי, אך לצערנו הם לא יכלו להגיע ונשארו בחו"ל, וגם אביה של מאי שגר בקרית שמונה לא יכול היה להגיע בגלל המצב", סיפר עידן. "כשמשרד הבריאות הודיע על איסור התקהלות, השלמנו עם המצב והתקשרנו למוזמנים ואמרנו להם שצריך לדחות. בעל האולם 'שמיים וארץ' בעמק חפר היה בסדר איתנו והחזיר את המקדמות, והאירוע באמת היה מרגש וחוויה בלתי רגילה. הגיע גם צלם, טל אקוקה, שצילם את כל הטקס בהתנדבות, וגם הדיג'יי ים גולדברג הגיע לתקלט בהתנדבות".

"הייתי בהלם טוטאלי. לא ציפיתי, הייתי בטוחה שיהיה אינטימי, אבל אז גם המשטרה באה לאבטח והייתי בשוק", סיפרה הכלה מאי, זמן קצר לאחר הטקס הצנוע והמרגש. "אני עדיין בשוק, חשבתי שיהיה אירוע קטן ומאוד התרגשתי שהגיעה משטרה לאבטח ומאות שכנים שיצאו למרפסות".



 

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הכי יפה בעולם
    הרבה יותר יפה ומרגש מחתונה רגילה באולם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר