מתנדבים

הרשת החברתית: הפעילים החברתיים שלא מפסיקים לתת

המתנדבים בחולון, בת ים וראשון לציון שמסייעים בתקופה הזו לקשישים, למבודדים ולדלי האמצעים. כתבה ראשונה בסדרה

פורסם בתאריך: 5.4.20 18:02

בזמן הכנת הכתבה, ניסיתי לתפוס את בתאל בן דוד לשיחה טלפונית על הקבוצה עצמה במשך כשעתיים. שעתיים של שיחות ממתינות בהן עמלה וגייסה תרומות של מצרכים כדי להכין סלי מזון עבור כ-50 משפחות דלות אמצעים.

בתאל, נשואה ואם לשלושה, היא תושבת חולון שנולדה וגדלה בשכונת ג'סי כהן. במקצועה היא מטפלת NLP מאסטר ובשנה האחרונה משמשת כיו"ר הנהגת ההורים בחולון, לאחר ששימשה כיו"ר הנהגת ההורים בבית הספר "ישעיהו" בעיר. לאורך כך השנים שמרה על האני מאמין שלה: לשים את הצרכים של הקהילה והעבודה בשטח לפני הכל ולא לשכוח מהיכן הגיעה.



בשיחתי עמה, התגלתה בפניי "בולדוזרית" ששמה את צרכי הקהילה במקום הראשון. היא התחילה בחלוקת סלי המזון למשפחות לפני כתשע שנים באופן עצמאי, בעזרת חברים ומשפחה, כדי לטפל בצרכים של משפחות תושבים שהכירה. לטענתה, היא לא הייתה יכולה לעמוד בצד אל מול המצב ולא להושיט יד לעזרה.

לאחר שהחלה בגיוס וחלוקה של סלי המזון, פעילותה התרחבה לאורך השנים וכללה, בנוסף, עריכת הפנינגים לגיוס תרומות עבור תושבים בעלי מחלות קשות, הפקת אירועים לילדיהם ועבודה שוטפת מול יועצות בתי ספר, מינהל הרווחה בעיר וגורמים שונים, כמו גם ברשתות החברתיות, על מנת לגלות משפחות נוספות ולהרחיב את מעגל החלוקה לטיפול גם בהן.

לפני כחודשיים, פנתה לעזרה לידידה הקרוב, תושב העיר עדי לאון, המשמש כמנהלו המוזיקלי של אייל גולן, שופט ומנטור בתוכניות ריאליטי, מנחה התוכנית "24 בצהריים" בערוץ 24 ויוצא האח הגדול VIP. עדי, אשר רצה לתרום בחזרה לעיר בה הוא, אשתו ושלושת ילדיו מתגוררים, השתמש בפרסום שלו ויצא בקריאה להירתמות ותרומה לפרויקט. מאז קיבלו תרומות ממקורות שונים מהעיר, מרחבי הארץ ואף מארצות הברית והצליחו לגייס את המצרכים הנחוצים כדי לסייע ל-50 משפחות לחגוג את החג בצורה מכובדת וללא חשש מרעב.

בתאל ועדי ממשיכים לקבל בקשות וישמחו לכל סיוע, התנדבות, תרומות וחיבורים למשפחות נוספות. ניתן לפנות לבתאל בטלפון או בווטסאפ 054-7507500 או בפרופיל הפייסבוק בתאל בן דוד

בנוסף, תושבי חולון, בת ים וראשון לציון שמחפשים לסייע או להסתייע יכולים לפנות למערכת "השקמה" במייל [email protected] או לקבוצות המתנדבים הרלוונטיות של "השקמה":

קבוצת חולון

קבוצת בת ים

קבוצת ראשון לציון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר