סניף הדואר בחולון

למרות ההגבלות: עשרות הצטופפו בתורים מול סניפי הדואר בחולון

עשרות תושבים התגודדו בצפיפות מול סניפי הדואר, בניגוד להנחיות משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 12.4.20 17:59

עשרות תושבים בחולון נצפו הבוקר (ראשון) מתגודדים מול סניפי הדואר המפוזרים ברחבי העיר, ללא פיקוח ואכיפה. זאת, ככל הנראה, כדי לקבל את המענקים שהעבירה היום הממשלה על סך 500 שקל לכל ילד, לאזרחים ותיקים, מקבלי קצבאות נכות והבטחת הכנסה.

למרות הנחיות משרד הבריאות, הממתינים בתורים הארוכים מחוץ לסניפים לא הקפידו על מרחק של שני מטרים כפי שנדרש, חלקם אף לא היו ממוגנים במסכה ובכפפות.

לדברי גורמים ברשות הדואר, האכיפה מחוץ לסניפים אינה בתחום אחריותם, אולם בתוך הסניפים נשמר המרחק בין הלקוחות וההגבלות נשמרות.



המענק מטעם הממשלה עומד על סכום של 500 שקל לכל ילד, עד ארבעה ילדים במשפחה, וניתן גם לאוכלוסיות של התושבים הוותיקים, בעלי קצבת נכות ומקבלי קצבת ההכנסה. סכום המענק הכולל עומד על 1.4 מיליארד שקל שהופקדו לחשבונות הבנקים.

בתיעוד התור הארוך שהשתרך בסניף הדואר ברחוב ההסתדרות בחולון, נראים עשרות תושבים מתגודדים בצפיפות בעת ובעונה אחת, בלי מרחק סביר בין אדם לאדם כפי שמתחייב בחוק.

"בתחילה לא הבנתי מה הסיבה להתקהלות הגדולה. כששאלתי אמרו לי שזה בגלל שהממשלה העבירה היום את הקצבאות, וכולם הגיעו כדי למשוך את הכספים", תיאר עד ראיה שנכח במקום, והוסיף כי "בתוך הדואר עצמו, ספק אם הפקידים ראו את מה שקורה מחוץ לסניף".

סניף הדואר בחולון



גם בבת ים וראשון לציון נצפו היום תורים ארוכים מחוץ לסניפי הדואר. התקהלות גדולה בעיקר נראתה בסניף הדואר ברחוב העצמאות בבת ים וגם בסניף הדואר ברחוב רוטשילד בראשון לציון.

קורונה

תורים ארוכים מול סניף הדואר בבת ים

 

סניף הדואר בראשון לציון

תגובות

תגובה אחת
  1. יעקוב.

    הדואר היה צריך לאפשר העברות כספים באינטרנט הוא מחייב לבוא לסניף להעלות את רמת האבטחה וזה מיותר יש את האמצעים ליתר את הצורך הזה. בקיצור לאפשר יותר פעולות באינטרנט. וליתר את הצורך להגיע פיזית לסניף במצב של היום זה שאלה של הדבקויות וחיים ומוות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר