צילום: Monster e / shutterstock.com
צילום: Monster e / shutterstock.com

בלי מזון ובלי קורת גג: אם לתינוקת בת חודשיים נזרקה לרחוב

תושבת חולון נזרקה מבית משפחתה. באופן זמני היא שוהה בבית של תושבת חולון, אבל ללא מזון או כל ציוד בסיסי לבתה התינוקת

פורסם בתאריך: 12.4.20 18:07

צעירה מחולון נזרקה לרחוב יחד עם בתה, בת החודשיים. היא השתכנה באופן זמני בבית המשפחה בעיר וכעת היא זקוקה לסיוע במציאת חדר או יחידת דיור ותרומות של מזון וטיטולים.

צעירה מחולון ילדה לפני כחודשיים תינוקת ונותרה ללא קורת גג. האם הצעירה, בת 20, נכנסה להיריון מבן זוגה שלא הסכים להכיר באבהותו, והשניים נפרדו. לדבריה משפחתו של אבי התינוקת בקשה ממנה לעשות הפלה, אולם היא סירבה וכעת היא מגדלת את בתה ללא כל סיוע.



"היא יצאה עם מישהו וגילתה שהיא בהריון", מספרת תושבת העיר שמסייעת לצעירה, "הוא זרק אותה בחודש החמישי והתנער מזה לגמרי. הם אמרו לה לעשות הפלה והיא גם הגיעה אל בית החולים אבל בסוף התחרטה והשאירה את ההיריון".

בסוף השבוע האחרון סולקה הצעירה מבית משפחתה והחלה להסתובב בגשם ברחובות חולון. בסופו של דבר היא פנתה לתושבת העיר שפתחה את ביתה, כאשר אין ברשותה כל ציוד הנדרש לתינוקת.

"היא נאלצה לעזוב את הבית כי אחיה הגדול ואשתו התחילו לגור שם. היא רצתה לעבור לסבתא שלה, אבל היא קיבלה אירוע מוחי", מספרת המכרה.

כאמור, ביום שישי האחרון הגיעה הצעירה אל ביתה של  תושבת חולון ואמה של חברתה. מאז שהיא שוהה שם יחד עם התינוקת אך מדובר בסידור זמני בלבד. "היא מטפלת בה מעולה", אומרת המכרה, "אני כרגע גם בחופש ועוזרת להאכיל אותה. היא כרגע גרה אצלי אבל מנסים לסדר לה דירה שכורה לחיות בה".

"בשישי בערב, אחרי כניסת שבת היא דפקה אצלי בדלת", היא מוסיפה, "אני יודעת שכרגע לא מכניסים לבתים אנשים מבחוץ בגלל הקורונה, אבל לא יכולתי לתת לה להישאר בחוץ, בגשם. אנחנו צרכים להיות בני אדם עם לב. זו תינוקת בת חודשיים ואני לא חושבת שמישהו צריך לסגור את הדלת בפנים. היא הגיע אליי כמעט ללא חפצים. אני עוזרת לה במה שאפשר, אבל אנחנו זקוקות למוצרים בסיסיים עבור התינוקת. היא עדיין מנסה להתרגל לעובדה שהיא אמא. בעזרת השם עוד חודשיים היא כבר תוכל לעמוד על הרגליים וגם אדאג למצוא לה עבודה".

האם הצעירה זקוקה לדירת חדר או לחדר שבו תוכל להתגורר, טרמוס למים חמים, טיטולים מידה 2 ומידה 3, אוכל לתינוקות – ניוטרלון רמה 1 ורמה 2, מגבונים, חיתולי בד, בגדים מידה 3-6, שמפו, סבון וקרם גוף לתינוק, אבקת כביסה ומרכך כביסה לתינוק, בקבוקים, גרביים, בגדי גוף, סדינים למיטת תינוק ולעגלה, שמיכה דקה ועבה, ויטמין D, מוצצים של טומי טיפי 0-6 ובקבוקים של טומי טיפי.

המעוניינים לתרום מוזמנים לפנות לבתאל, פעילה חברתית המלווה את האם הצעירה, בטלפון שמספרו 054-750-7500.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר