עיריית חולון
עיריית חולון. צילום: אלי נאמן

מה דעתכם על תפקוד הרשות? העירייה החלה בהפצת סקרים לתושבי העיר

הקשיים, הצרכים ובכלל איך אתם מרגישים? העירייה תשלח לכם סקרי חוסן כדי להחליט היכן וכיצד להמשיך לפעול במהלך משבר הקורונה

פורסם בתאריך: 13.4.20 15:05

החל מהבוקר (שני) מפיצה עיריית חולון לתושבי חולון ולבעלי העסקים בעיר שלושה סקרים שונים, כאשר אחד יישלח לכלל האוכלוסייה, השני יישלח להורים והשלישי יישלח לבעלי העסקים בחולון.



מטרות הסקר הן זיהוי מידת החוסן הקהילתי על ידי מיפוי החוסן של תושבי העיר, הבנת עמדת התושבים בנוגע למנהיגות, לתפקוד הרשות ומקבלי ההחלטות, הגדרת תחושת הקהילתיות בעיר בעת הזו, בדיקת מוכנותם ואופן תפקודם בעת הזו, בחינת האמון החברתי בין תושבי העיר, בדיקה של גאוות התושבים בעיר חולון וזיהוי החשש מהנושא הכלכלי.

הסקר מתבסס, בין היתר, על מודל של המרכז לחקר המוכנות והמענה למצבי חירום ואסון באוניברסיטת בן גוריון בנגב, המתייחס לחמישה ממדים שמשפיעים על חוסן הקהילה: מנהיגות, תחושת קהילתיות, מוכנות, אמון חברתי וקשר למקום.

השאלון הותאם לתקופת הקורונה ומתייחס לממדים המשפיעים על החוסן הקהילתי בעת הזו, ביניהם המשבר הכלכלי המלווה את משבר הקורונה ונסיבות אישיות הקשורות לחוסן ברמה האישית.

בעירייה מסבירים כי לאחר קבלת התוצאות וניתוחן ידעו הגורמים הרלוונטיים היכן מצויה אוכלוסיית העיר ביחס למצב האופטימלי, וכך יוחלט היכן חשוב להשקיע על מנת לשפר.

ראש העירייה מוטי ששון, מסר: "ישנה חשיבות רבה לשמוע את קולם של התושבים ולבחון מה מידת החוסן הקהילתי. בדיקה זו תאפשר לנו, מקבלי ההחלטות וקובעי המדיניות, לטייב את אופן קבלת ההחלטות וקביעת דרכי הפעולה".

 



תגובות

תגובה אחת
  1. בני אנגיל

    צריך להוריד את הארנונה חשמל והמיים בחצי מחיר
    אנשים בהבטלה לא עובדים אין מאפה לשלם.
    קודם נביא אוכל הביתה ואחר כך נשלם. אים יהיה מאפה לשלם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר