צילום אילוסטרציה: Pressmaster / shutterstock.com

אחרי שעות של חיפושים: בת 92 נמצאה בתחנת אוטובוס בחולון

"יש פה מחדל. שימו דגש על הקשישים. בנס האישה הזו לא נפגעה"

פורסם בתאריך: 15.4.20 20:24

תושבים רבים מחולון ומבת ים עקבו בדאגה אחר החיפושים שנערכו ביממה האחרונה לאיתורה של בת 92, בשדרות ירושלים ביפו. רק במהלך הלילה היא אותרה בריאה ושלמה בתחנת אוטובוס בקרית שרת חולון. מפקד יחידת בראל: "יש פה מחדל. שימו דגש על הקשישים. כל צעד לא מחושב מביא לתוצאה הזו ובנס האישה הזו לא נפגעה".



אתמול בשעה 14:00 נעלמה האישה. בפעם האחרונה היא נראתה בתחנת אוטובוס ביפו ולא שבה לבית הדיור המוגן שבו היא מתגוררת. "היא חיכתה למטפלת שעשתה קניות ופשוט באיזשהו שלב עזבה את המקום", מספרת הנכדה.

עם קבלת הדיווח על היעדרה, החלה המשטרה בחיפושים וקראה לעזרת הציבור באיתורה. במשטרה ציינו כי האישה נוהגת להסתובב ברחוב בלפור בבת ים. בני המשפחה רתמו גם את הרשתות החברתיות.

עשרות שוטרים ומתנדבים של יחידת בראל בראשות המפקד יאיר בראל  יצאו לחפש אחר הנעדרת. קצת אחרי 02:00 בלילה היא נמצאה בתחנת אוטובוס ברחוב אלופי צה"ל בחולון בריאה ושלמה.

יאיר בראל, מפקד יחידת הנעדרים: "זה מדאיג לשמוע על נעדרת בת 92 בימי סגר, כשאין אנשים ברחובות. רק באמצע הלילה היא אותרה. אם היא לא הייתה יודעת מה עליה לעשות ולא הייתה יושבת בתחנת אוטובוס, אני לא יודע איך היא הייתה מסיימת את החיים שלה. אם הייתה יושבת במקום נסתר אני לא יודע איך היא הייתה שורדת את הבוקר. יש פה מחדל מאוד רציני.  צריך לשים לב לקשישים, על הסבות והסבתות שלנו, על המטופלים שלנו, כל צעד לא מחושב מביא לתוצאה הזו ובנס האישה הזו נותרה בין החיים.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר