חלוקת ארוחות שישי לנזקקים
חלוקת ארוחות שישי לנזקקים

הלב של חוה: האישה מאחורי ארוחות השישי לנזקקים בחולון

הרשת החברתית: המתנדבים מחולון שמסייעים בתקופה קשה זו לקשישים, למבודדים ולדלי האמצעים. כתבה רביעית בסדרה

פורסם בתאריך: 24.4.20 09:54

חוה בן משה, תושבת חולון, נשואה ואם לשלושה ילדים, היא אשת חינוך שמשקיעה כל דקה פנויה למען תושבי העיר שאין ידם משגת, אף בקניית מצרכי מזון בסיסיים.

את הפעילות החברתית שלה למען הזולת החלה חוה לפני שש שנים כאשר ערכה חגיגת בר מצווה לילד ממשפחה קשת יום. "מאז, המשכתי מבלי להרפות לרגע", היא אומרת.



הסיוע למען הזולת בולט אצל חוה בכל ימות השנה, ובעיקר בימים קשים אלה, כאשר היא נותנת את כל כולה בעשייה תמידית למען משפחות דלות אמצעים בניהול קבוצה של 13 מתנדבים, בגיוס תרומות ומצרכים באופן בלתי פוסק ובטיפול בכל בקשה שמגיעה לפתחה.

גולת הכותרת של הפעילות שלה בימים אלה היא מבצעי החלוקה של ימי שישי. מדובר ביוזמה שנולדה בעקבות שיתוף פעולה עם אריאל דוידוב, מנהל סניף "שופרסל אקספרס" ברחוב הרצפלד 11 הצמוד לביתה של חוה.

מדי יום שישי מתכנסים בצהרי היום מתנדבים מכל רחבי העיר, בהם אלי, בעלה של חוה וחבר מועצת העיר והפעיל החברתי מיקאל בוזגלו. המתנדבים מכינים סלי מזון שנתרמו ונאספו על ידי חוה וחברי הקבוצה במהלך השבוע ולאחר מכן, משנעים אותם באופן דיסקרטי אל בתי המשפחות הנזקקות.

למרות העומס שבו היא נמצאת, חוה משתדלת להיות תמיד זמינה. "הנתינה היא הסיפוק הגדול ביותר עבורי ואני מנחילה זאת גם לילדיי וביניהם הדי.ג'יי לידור בן משה, שמתחילת משבר הקורונה ניסה לסייע בהעלאת מצב הרוח בעריכת מסיבות מרפסת בעיר, בהתנדבות מלאה כמובן", היא מספרת.

ניתן לתרום, לבקש סיוע ולהצטרף למבצעי החלוקה בפניה ישירה לחוה בטלפון או בווטסאפ
052-4577531.

בנוסף, תושבי חולון, בת ים וראשון לציון שמעוניינים  לסייע או זקוקים להסתייע, יכולים לפנות למערכת "השקמה" במייל [email protected] או לקבוצות המתנדבים הרלוונטיות של "השקמה" בוואטסאפ: לחולון לחצו כאן, לבת ים לחצו כאן ולראשון לציון לחצו כאן.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אישה מקסימה ומשפחה מקסימה ! כולם מלאי נתינה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר