חנייה לא חוקית

תושבי שכונת ח-300 בחולון דווקא מחכים לדוחות חניה

בעקבות מצוקת החניה באזור יותר ויותר נהגים נאלצים להחנות על המדרכות. תושבי השכונה פחות מרוצים ותוהים מדוע העירייה לא שולחת פקחים להסדרת הנושא

פורסם בתאריך: 21.7.17 08:30

מצוקת החניה הולכת ומחמירה בשכונת ח-300 והפכה למכה של ממש, ובאחרונה יותר ויותר תושבים נאלצים להחנות את רכביהם על המדרכה. "הנהגים פשוט עולים על המדרכה, מחנים את הרכב והולכים", טוען תושב השכונה, "אין פחד מדוחות כי לא מקבלים דוחות. אף אחד לא עוצר את המציאות הבלתי נסבלת הזו, ועוד ועוד נהגים עבריינים משאירים את רכבם על המדרכות".

התושבים מספרים כי מדובר ברחובות רבים בשכונה, אבל יש גם כמה רחובות שמועדים לפורענות והבעיה בהם מחמירה מיום ליום, כמו רפאל איתן, מוטה גור, הדס, אהרון יריב ועוד. "כשרכב חונה על המדרכה, הוא מאלץ את הולכי הרגל לרדת לכביש", אומרים תושבים בשכונה. "הסכנה גדולה שבעתיים כאשר מדובר באמהות צעירות עם עגלות ילדים. מרבית האוכלוסיה כאן צעירה ויש הרבה עגלות ילדים. זה מצב בלתי נסבל והיעדר האכיפה מעודד עוד ועוד נהגים לחנות באי אכפתיות על המדרכות בלי שהם נענשים. איזה מין מסר זה? היכן האכיפה ולמה העירייה לא 'מתלבשת' על הבעיה?".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "אגף הפיקוח העירוני מבצע אכיפה תמידית וקבועה בנושא, גם בימי שישי ושבת, כאשר יש הפרעה לסדר הציבורי. נדגיש כי על מנת לטפל בבעיות נקודתיות, יש לפנות למוקד העירוני".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר