בני זוג מחולון הצילו את חייה של שכנתם הקשישה

"הבן שלה בכה בהתרגשות ואמר לי 'הצלתם את אימא שלי'", מספר השכן, הרב מנדי מלכא

פורסם בתאריך: 22.4.20 18:07

בימים האחרונים פורסמו מספר מקרים של קשישים עריריים ובודדים, חלקם רעבים, במקרה אחר נמצאה גופתה של קשישה שמתה לבד בביתה וגופתה פונתה רק לאחר כשבועיים.

אבל ימי הקורונה והסתגרות הקשישים בביתם, מגלה גם רגעים יפים של אחווה וערבות הדדית. היום (רביעי)  בשעות אחר הצהריים המוקדמות, שכנים של קשישה בשנות ה-80 לחייה מחולון, הצילו את חייה.



השכנים, הרב מנדי מלכא ואשתו שרי, המשמשים כשליחי חב"ד לנוער בחולון, מספרים: ״יש לנו קשר יפה עם השכנה מבוגרת שלנו, שגרה מעלינו בבניין. במסגרת זו, עזרנו לה לחג בכל מיני תחומים, כמו קניות ועוד. בנוסף, אשתי משתדלת לשלוח לה בכל בוקר הודעה, היא עונה קצת אחרי ואז אנחנו יודעים שהיא בסדר, אבל הבוקר היא לא הגיבה".

לדבריו, לאחר מספר שעות שבהן לא היה מענה, הוא ואשתו החלו לחשוש שמשהו קרה לשכנה. "אמרתי לשרי שזה מדאיג, והחלטתי שאני עולה לדירה של שכנתי. דפקתי ממושכות בדלת, קראתי לה אבל היא לא ענתה", מספר הרב מלכא.

לאחר שלא היה מענה, בני הזוג החליטו להזעיק את מד"א. "הגיע צוות הצלה של מד"א שמצא את הגברת בביתה ללא יכולת לזוז. היא קיבלה טיפול ראשוני ופונתה לבית החולים",  ממשיך מנדי, "אחרי האירוע הבן שלה יצר איתי קשר טלפוני ואמר לי שעכשיו אימא שלו בסדר תודה לאל. הוא ממש בכה לי בטלפון מרוב התרגשות. הוא אמר לי 'הצלתם את החיים של אימא שלנו'. הוא סיפר שאימא מטופלת בבית החולים ומרגישה טוב".



הרב ירחמיאל גורליק, איש חב"ד בחולון, מסר בעקבות המקרה: "פקחו עיניים ושימו לב אל השכנים והמכרים שלכם. הרימו טלפון, התעניינו בשלומם, שאלו מה קורה. אתם יכולים להציל חיים".

 

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר