שיפוצים בקניון חולון בימי הקורונה. צילום: שוקי בן יוסף

בזמן שאתם בבית: בקניון חולון מאיצים את עבודות השיפוצים I צפו:

את סגר הקורונה מנצלים בקניון חולון להגברת עבודות השיפוצים בעשרות מיליוני שקלים. זה מה שמחכה לכם בתום תקופת הקורונה:

פורסם בתאריך: 26.4.20 14:03

לצד שורת ההקלות של הממשלה שאושרו בשבוע שעבר, בהן פתיחת החנויות, טרם ידוע מתי ישובו הקניונים לפעילות מלאה. את ההדממה וסגירת הקניונים בעקבות משבר הקורונה, ניצלו בקניון חולון לעבודות השיפוצים.



במהלך החודש האחרון נמצא קניון חולון בהדממה כמעט מוחלטת. כל החנויות נסגרו, פרט לסניפי השופרסל והסופר פארם, קופות החולים והבנקים.

את ימי ההדממה מנצלים בקניון חולון לטובת הגברת קצב העבודות של פרוייקט השיפוץ שלו אשר סוקר בהרחבה כאן ב"השקמה חולון", לפני כחודשיים. מדובר בעבודות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.

בימים אלה, כאשר הקניון ריק מלקוחות, קצב העבודות ניכר היטב. במסגרת העבודות עתיד הקניון ללבוש צורה חדשה, כאשר יוחלף במרצפות חדשות הריצוף הישן שנשחק במהלך השנים, תתוקן תקרה אקוסטית חדשה, ומתבצעת החלפה של כל מעקות הבטיחות, הגשרים והדרגנועים.

צפו בעבודות השיפוצים (צילום: שוקי בן יוסף):

 

העבודות שהחלו בשנה שעברה לפי תוכנית העיצוב של סטודיו מו, התקיימו בשעות הלילה ותוכננו להסתיים בספטמבר הקרוב. אולם מאז נסגר הקניון בעקבות משבר הקורונה, הן מתקיימות גם בשעות היום.  לפיכך, ייתכן כי בשל כך יסתיימו העבודות מוקדם מן המתוכנן.

קניון חולון הדמיה

כך מתוכנן הקניון לאחר השיפוצים. הדמיה: סטודיו מו

עוד במסגרת מיזם שיפוץ הקניון, עתידים להיפתח בתוכו מסעדה חדשה, חדר כושר בקומת הגג, ומרפסת חיצונית בקומה השנייה שתשמש כפינת עישון. גם מתחם המזון המהיר והמשחקייה יעברו מתיחת פנים ובשנה הבאה יחלו גם עבודות שיפוץ בסניפי סופר פארם ושופרסל.

הדמיה של קניון חולון לאחר השיפוצים

קניון חולון לאחר השיפוצים. הדמיה: סטודיו מו

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר