בתה של אחות קופ"ח שנרצחה: "הצוותים הרפואיים לא צריכים מטס – אלא תקציבים"

נופר קררו, בתה של טובה קררו, יצאה בפוסט נוקב וזועם בעקבות המחוות ביום העצמאות לצוותים הרפואיים: "שיתקצבו מיטות אשפוז"

פורסם בתאריך: 30.4.20 17:58

יום העצמאות ה-72 של מדינת ישראל, היה בסימן הצדעה לצוותים הרפואיים הנאבקים בנגיף הקורונה. אלא שנופר קררו, בתה של טובה קררו ז"ל, אחות קופת חולים שהוצתה למוות, לא התרגשה מהמחוות ואף הביעה זעם כלפיהן. 

נופר הביעה את זעמה בפוסט נוקב שפרסמה בדף הפיייסבוק שלה, שבו כתבה: "הצוותים הרפואיים לא זקוקים למחיאות כפיים במרפסות. זה מרגש ונחמד אבל יהיה יותר נחמד אם במקום זה פשוט יפסיקו לתקוף אותם".

"הם לא זקוקים למשואות, זה אומנם כבוד גדול אבל יהיה יותר מכבד אם נפסיק להתייחס אליהם כ'מתנשאים שחושבים שהם אלוהים ומנותקים מרגשות אנושיים'. הם לא צריכים מילים גדולות ומפרגנות ממנהיגים. זה מחמיא אבל אני בטוחה שהם יעדיפו לא לעבוד בתורנות של 26 שעות וש'מילות הערכה' יוחלפו בתקציבים".

"אף צוות רפואי לא צריך מטס", ממשיכה נופר, "זה אחלה וממלא בגאווה, אבל אולי היה שווה להשקיע את הכסף הזה בעוד כמה מיטות אשפוז. נורא נחמד שפתאום כולם מעריכים אותם והאמת היא שהם תמיד עומדים בחזית, חזית שנלחמת על חיי אדם בתוך מערכת שצמאה לתקצוב ראוי".



היא מציינת כי "שלא ישתמע לרגע שאני לא מלאת הערכה כלפי כל הצוותים הרפואיים ברחבי הארץ. הם עושים עבודת קודש. בעיניי, הם פשוט עושים אותה כל ימות השנה ולא רק בימי קורונה. מחיאות כפיים והצדעה ראוותנית זה נחמד אבל מה זה שווה אם ביום שאחרי אנשים ממשיכים למות כאן פשוט כי אין מספיק כוח אדם ומיטות אשפוז?".

בשיחה עם "השקמה חולון", מדגישה נופר: "אני לא טוענת שכל הרופאים מושלמים, שכל האחיות עושות את עבודתן על הצד הטוב ביותר. כמי שצורכת את שירותי הבריאות נתקלתי לא אחת ברופאים לא נחמדים, בזלזול בפציינטים וביחס שאפילו גובל בהטרדה במקרה אחד קיצוני שלא אפרט. כל זה לא משנה את דעתי על רובם של עובדי מערכת הבריאות שעומדים בחזית על מנת להציל חיים – גם בימים שאינם ימי קורונה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר