שבוע אחרי הלידה בת 25 שנמלטה מבן זוגה המתעלל מתחננת לעזרה

בשבוע שבו נרצחו שתי נשים מהאזור, נמלטה תושבת חולון למעון לנשים מוכות יחד עם ילדיה: "הייתי חייבת לברוח כדי להציל את חיי"

פורסם בתאריך: 5.5.20 18:04

תושבת חולון אשר ילדה לפני שבוע בלבד את בתה, נאלצה להימלט למקלט לנשים מוכות, לאחר התעללות ממושכת מצד בן זוגה, אביה של התינוקת שנולדה. לאשה, בת 25, שני ילדים נוספים מנישואים שהתפרקו, ששוהים איתה במקלט ללא אמצעים, יחד עם בתה התינוקת. "הייתי חייבת לברוח כדי להציל את חיי. אלה לא חיים שאני יכולה לחיות. לאף אשה לא מגיע חיים כאלה", היא אומרת, ומספרת כי בעקבות מצבה היא נקלעה למצוקה כלכלית קשה והיא זקוקה לסיוע כספי כדי לספק לילדיה קורת גג ואוכל.



רק בשבוע האחרון נרצחו באכזריות שתי נשים מהאזור על ידי בני זוגן: מסטואל אלאזה מחולון וטטיאנה חייקין מבת ים. האשה שהצליחה להימלט מבן זוגה חששה מכך שגם היא תירצח.

בשיחה עם "השקמה חולון" היא כי סבלה ממקרי אלימות מצד בן זוגה לאורך השנה האחרונה. "בהתחלה הוא היה מכה אותי פה ושם", משחזרת האשה, "אחר כך זה החמיר פעם אחת הוא לקח בקבוק וחתך אותי בזרוע. הוא דפק לי את הראש כמה פעמים על הקיר. גם כשהייתי עכשיו בבית החולים הוא הכה אותי ואיים עליי. אחרי שילדתי, הוא ביקש שאכנס לראות את התינוקת. הסברתי לו שאעשה את זה מאוחר יותר, ואז הוא משך אותי מהשיער. הוא אמר לי שאם אגיד משהו, זה יהיה הסוף שלי".

"בכלל, כשהייתי בהריון זה הפך להיות קשה יותר", היא ממשיכה ומספרת כי באחת הפעמים כשהוכתה באכזריות המקרה דווח לרווחה ואף הוגשה בעבר תלונה למשטרה, אך אלה לא עצרו את בזן זוגה מלהמשיך ולהתעלל בה.

גם היא שמעה על מקרי הרצח בחולון ובבת ים. הסמיכות של שני האירועים זעזעה רבים אשר תהו איך ייתכן שמקרים מסוג זה התרחשו תחת אפם של השכנים והרשויות. "זה עוד יותר מפחיד אותי ועוד יותר מלחיץ אותי", היא אומרת, "אסור לתת לגברים המכים צ'אנס. אני לא רוצה שיקרה לי מה שקרה לנשים האלה".



כעת לאחר שנמלטה מהבית היא זקוקה לסיוע ולמוצרים בסיסיים עבור בתה התינוקת. "אני צריכה דברים בסיסיים לבת שלי התינוקת, אין לה מזון לתינוקות, חיתולים או בגדים. גם שני הילדים הנוספים שלי צריכים עזרה. אין לנו מספיק מזון".

המעוניינים לתרום מוזמנים לפנות לבתאל, פעילה חברתית המלווה את האשה, בטלפון שמספרו 054-750-7500.

 

 

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אייך אפשר להתהלל באישה שלך לא מובן לי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר