היענות שיא ליוזמת העירייה: "החופה עלינו – השמחה עליכם"

בתוך פחות מ-24 שעות סגרו שבעה זוגות חתונה במרכז העירוני. גם בעלי העסקים לא נשארו אדישים. והכל בעקבות תושבת העיר שנגעה לליבה של מנהלת מחלקת הצעירים

פורסם בתאריך: 7.5.20 11:11

משבר הקורונה ואיסור ההתקהלות השאיר לא מעט זוגות טריים שהיו בדרך לחופה עם תחושת תסכול והחמצה, ללא מענה או פתרון ומבלי לדעת מתי יוכלו להינשא. זאת, לצד המשבר הכלכלי שהותיר צעירים רבים ללא עבודה.

כל אלה הביאו להיענות שיא ליוזמה של עיריית חולון: להעמיד את חצר מרכז "ג'סיקה", לזוגות שרוצים להינשא, ללא עלות, כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון". בתוך פחות מ-24 שעות נסגרו שבעה אירועים והבקשות והפניות ממשיכות לזרום.



מי שזיהתה את הצורך ופנתה עם ההצעה לראש העירייה מוטי ששון שנתן את ברכתו, היא ליאן אבו חצירא, מנהלת מחלקת הצעירים, שמספרת: "צעירה תושבת העיר שיתפה אותנו בצער הרב ובעוגמת הנפש שהיא חווה בעקבות ביטול האירוע שחלמה עליו כל חייה – החתונה שלה. שמעתי, וכאב לי מאוד. בכל זאת, אומרים שלדחות את תאריך החתונה המקורי – מביא מזל רע. ניגשתי לראש העירייה מוטי ששון, סיפרתי לו על המקרה והצעתי שנאפשר לצעירים שבוטלה להם החתונה – להתחתן במרכז ג'סיקה שלנו. את המרכז לא הספקנו להשיק. אירוע חנוכת המקום התבטל בעקבות הסופות ומזג האוויר שפקד אותנו לפני כמה חודשים בחורף, ואז הגיעה הקורונה".

"ראש העירייה התלהב מההצעה, פרגן ואהב את היוזמה", היא ממשיכה, "הוא אמר לי 'תשמחו את הצעירים' והציע שנבנה עבורם חופה. כך נוצר הסלוגן: 'החופה עלינו – השמחה עליכם'".

הביקוש היה גבוה. "תוך 24 שעות מהפרסום במדיה, סגרו אתנו כבר שבעה זוגות", מספרת ליאן, "בנוסף, בעלי עסקים רבים בעיר פונו אלינו ואמרו שהם מעוניינים לפנק את הזוגות. מאפרת חולנית הציעה איפור לכלה, בעל עסק לצילום הציע הנחות משמעותיות, וקיבלנו גם הצעות לעיצוב שולחנות, פרחים ועוד. זה מחמם את הלב".

הזוגות שפנו לעירייה חשפו סיפורים מרגשים. "היה זוג שסיפר שהמצב הכלכלי שלהם מאוד קשה, והם לא ידעו איך לעמוד בהוצאות החתונה במיוחד לאחר ביטול האולם. הפיתרון של ג'סיקה נתן להם מענה, והם ממש התחננו שנשמור להם את התאריך", מספרת ליאן.

"אימא אחת התקשרה עבור הבן שלה שמתחתן וביקשה לצרף את הזוג לרשימה", היא ממשיכה, "והייתה כלה אחת התקשרה כאשר התברר להנ שאפשר להתחתן אצלנו, ובכתה מרוב אושר. היא אמרה שאנחנו מגשימים לה את החלום. היא סיפרה שהתקופה האחרונה הייתה עבורה סיוט, שהיא הרגישה שהחלומות שלה מתנפצים. אז אומנם החתונה שלה אצלנו לא תהיה עם כל המוזמנים, אבל לפחות היא תזכה להתחתן במקום יפה וראוי, עם המשפחה והחברים הקרובים ובעיקר – עם שמלה אותה חלמה ללבוש ועם בחיר ליבה".

ליאן נרגשת גם מעוצמת התגובות ליוזמה. "הוצפנו בתגובות חמות ובהמון פרגונים", היא אומרת, "נחשפנו לסיפורים מרגשים מאוד והכי משמח זה מבחן התוצאה, ההיענות של הזוגות. הזוג הראשון יקיים את חתונתו אצלנו כבר ב-24 במאי וכל צוותי העירייה ערוכים כדי לקיים את המצווה ולשמח את הזוגות הצעירים".

"המוטו שמוביל אותי ואת צוות מחלקת הצעירים הוא העובדה שאין לנו זכות קיום ללא התושבים", מסכמת ליאן.

 



תגובות

3 תגובות
  1. דורון מסרנו מחולון

    אני דורון צלם וידאו מוכן לצלם לזוגות את החופה ב400 שח בלבד עם עריכה ויצירת קובץ למחשב. עבור זוגות שיתחתנו דרך העירייה.ליצירת קשר 0528701130.הצילום מיועד לחופה בלבד ורק לתקופה זו בלבד.

  2. חמדה

    זה לא אזור בילוי גרים אנשים באזור ולא אזור חתונות ועוד 7

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר