שכונת מגורים ביום, חניון למשיות בלילה

"אנחנו חיים בתוך סיוט": איך הפכה שכונת המגורים לחניון משאיות?

כ-20 משאיות מגיעות בכל לילה לשכונת קריית מיכה, והתושבים נאלצים להתמודד עם מטרדי רעש בשעות הבוקר המקודמות ושעות הלילה המאוחרות

פורסם בתאריך: 11.5.20 15:53

למרות שחוק העזר העירוני אוסר על כלי רכב כבדים לחנות בשעות הלילה באזורי מגורים, בלא מעט מקומות בחולון הוא אינו נאכף. כך, המשאיות חונות באין מפריע בתוך שכונות מגורים. הנפגע העיקרי מן המצב הבעייתי הוא אזור שכונת קריית מיכה, אשר נמצא ממערב לחולון, בסמוך לגבול עם בת ים. זאת, לאחר שלא הוצב תמרור האוסר על חניית משאיות.



בכל אזורי המגורים בבת ים לא קיימים מקומות חניה למשאיות. לכן נהגים רבים מהאזור מחנים את המשאיות בסיום יום העבודה בקריית מיכה, אזור שנמצא בשטחה של חולון, הכולל שטח גדול אשר יכול לאכלס עשרות משאיות וכלי רכב. התושבים מצדם מאוד לא מרוצים מהמצב ומתלוננים על מטרדי רעש גדולים.

"קריית מיכה היא שכונה יפה. אבל מתחת לבית שלי בשטח החולי נהייתה חניית משאיות, יותר מ-20 משאיות כל בוקר. בזמן הערב או לפנות בוקר אנחנו עוברים סיוט מהרעש שלהן, הלכלוך והאבק, ומה לא? פניתי לעירייה ולפיקוח אבל כלום לא נעשה בעניין. אנחנו עוברים כאן סיוט", טוען תושב השכונה, שימי שירזי.

"אנחנו רוצים שינוי" הוא מוסיף, "שיחזור המקום לקדמותו כמו שהיה לפני עשר שנים, או שיגדרו את הרחוב כך שלא יכולו להגיע לכאן משאיות, כמו שעשו בתחילת רחוב חכמי ישראל".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "במקום לא קיים תמרור האוסר חניה ולכן לא מתבצעת בו אכיפה. הנושא ייבדק ובמידת הצורך יוצב תמרור".

תגובות

3 תגובות
  1. דמיטרי

    זורקים גם זבל של בניה ומקום הזה יכול להיות פרק ציבורי אבל לא עושים שם כלום , הרבה מקום בזבלים במרקז הארץ שלנו חבל מאוד

  2. רמבו

    גם בקרית דרת ברחוב דוד אלעזר פינת קרית שמו ה בדרך לשכונת מולדת יש אותה בעיה מגרש ריק שבכול לילה חונות משאיות רבות ולא אוכפים את החוק כנראה שיש סיבה ומעניין למה וחבל שראש העיר לא מודע לבעיה הדיים גם כאן התלננו אבל לצערנו בעיריה לא עשו כלום והבעיה נמשכת כמה שנים טובות מצער היחס הזה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר