זעקת בעלי העסקים הקורסים: צפו בבעלי "קקאו" מנפץ את בית הקפה

קשה לראות את הבעלים של בית הקפה הוותיק מתפרק מכאב, בעקבות המצוקה הכלכלית שאליה נקלע במשבר הקורונה

פורסם בתאריך: 11.5.20 23:26

משבר הקורונה ממשיך לרסק בעלי עסקים מדי יום. התסכול והכאב של רבים מהם נשמע מדי יום בתקשורת, ברשתות החברתיות ובהפגנות, אלא שהיום תועד מראה שובר לב של בעלי בית הקפה קקאו שבחולון, מנפץ את העסק מחמת זעם ותסכול.

בית הקפה הוותיק, שנמצא מתחת לבניין העירייה הפך לפני יותר מעשור לכשר, במטרה לפנות לקהל הדתי.  הצעד לווה בסערה מקומית, שבה היו מעורבים גם חברי מועצת העיר חולון. מאז הוא נחשב לאחד המקומות היציבים בעיר, לא מעט בשל מיקומו המרכזי.

אבל משבר הקורונה הכניס את בעלי המקום למצוקה כלכלית קשה, לאחר שגם הם נאלצו לסגור לפני חודשיים. גם בבית הקפה החולוני זועמים על סיוע שמציעה הממשלה, בטענה שאין בו כדי לחלץ אותם מהמצב הכלכלי הקשה שאליו נקלעו.

היום (שני) אביו של הבעלים, החל לנפץ את שמשות בית הקפה. מי שתיעד וצילם את האירוע, שיתף את הסרטון בקבוצת הפייסבוק של בעלי העסקים "אני שולמן", וכתב: "הייתי חייב לשתף לאן הקורונה מביאה אנשים".

בתוך זמן קצר קיבל הפרסום מאות תגובות של בעלי עסקים ומכרים של בעל המקום. באחת התגובות צויין: "הכאב של ניסים היקר והפגוע הוא הכאב של כולנו. אדם רואה את מפעל חייו, פרי מאמציו פשוט קורס בהדרגה כל כך כואבת, ממש כמו מוות בייסורים. אין ספק שהוא כאוב וחסר אונים, רגשות לגיטימיים לאנשים הרגילים לעבוד ולהתפרנס בכבוד, ופתאום נתקלים בקושי למלא את מקרר ביתם".

"מדינת ישראל – לקחת את יודעת, את לא שוכחת, כי היית צריכה אותנו. עכשיו אנחנו צריכים אותך, ואת מזניחה ושוכחת אותנו. לפני שאזרחייך יתאבדו מתסכול, תעשי משהו שהוא מעבר למספרים בטלוויזיה. כעצמאית קטנה שלא קיבלה אגורה (אבל מיסים, בוודאי שלקחו), כואבת איתך ניסים, ואיתכם אזרחים", כך נכתב בהמשך התגובה.



תגובות

3 תגובות
  1. חג'ג'

    מי שמפוצץ את חלון המסעדה שלו עצמו רק בשביל רייטיניג ובשביל הרשתות החברתיות , יאן כי היה מיואש מהעסק , לא מגיע לו שנעזור לו . וואללה יופי הוא יפוצץ את הויטרינה ויצפה מאיתנו לשלם לו על הניפוץ . הכל מבויים . מה זה צלם שמצלם רת האירוע מתחילתו עד סופו . "הצלם" הוזמן מראש .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר