גור חתולים
גור חתולים.

תושב חולון טוען שהותקף באלימות לאחר שהאכיל חתולי רחוב

תושב חולון הגיש תלונה במשטרה בטענה כי הוכה באלימות על ידי שכניו רק משום שהאכיל חתולים ברחוב שבו הוא מתגורר. בינתיים, מאכילים נוספים חוששים מאלימות כלפיהם

פורסם בתאריך: 12.5.20 15:34

תושב חולון, המתגורר בחולון, הותקף שלשום (ראשון) באלימות על ידי שכניו, שני גברים בשנות ה-30 לחייהם, לאחר שהאכיל חתולי רחוב. בעקבות האירוע הגיש האיש, גבר בשנות ה-50 לחייו, תלונה במשטרה ומסר את פרטי התוקפים. שם הובהר לו שהטיפול בנושא צפוי להימשך.



בת זוגו של האיש מספרת כי כבר תקופה ארוכה שמתקיים סכסוך בין שכנים סביב עניין האכלת החתולים בבניין. לדבריה, זוג שכנים, קצין בקבע ואשת חינוך מתנגדים בכל תוקף להאכלת החתולים בשטח הבניין, מה שהביא לפרוץ התקיפה באותו יום.

"הם מתנגדים להאכלה של החתולים. הם צעקו בקולי קולות על בן זוגי על כך שהוא האכיל את החתולים", היא מספרת. בעקבות הוויכוח שני גברים מהבניין הסמוך ירדו לרחוב ולאיים על האיש באלימות. בהמשך הכו אותו באכזריות. "הם היכו אותו באגרופים", ממשיכה לספר בת הזוג, "הם אמרו לו 'אנחנו מכירים את הפרצוף של החברה שלך'. היה להם זעם בעיניים. היה שכן שניסה להתערב ולהפריד. אבל ללא הצלחה".

לאחר האירוע הגיש הגבר תלונה במשטרה. בינתיים, מאכילי החתולים מהאזור חוששים מהאיום כלפיהם. "אנו, השכנים מאכילים אותם במקום מרוכז עם אוכל יבש וילדי הבניין גם מצטרפים לפעמים, מלטפים ומאכילים", מספר אחד השכנים, ״אנו פוחדים שלא יפגעו בילדים חלילה. לא עושים מספיק למען חתולי הרחוב. העיקורים והסירוסים לא מספיקים וכל יום מתגלים גורים חדשים עזובים. צריכים לעשות עוד למען חתולי הרחוב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

21 תגובות
  1. גארפילד

    מה הכתובת של השכנים? צריך כל יום לרוקן שק מלא של אוכל חתולים מתחת לבניין שלהם

  2. כריס

    איש קבע ואשת חינוך טוב מאוד שחיילים מתים זבלים ששופכים מסיר שומנים על חתולים ואשת חינוך מסריחה אחת שאוהבת ילדים רק מראה בני אדם שאוהבים בני אדם זה מחלת נפש כי בני אדם זאת מחלת נפש

  3. מעוצבנת

    אני לא בעד אלימות אבל הלוואי ישברו לך ולמשוגעים כמוך את הראש מפזרים בחצר הבניין אוכל מלכלכים את החצר וזה מביא ערימות של חתולים שמלכלכים מיללים באמצע הלילה שמפריעים את מנוחת השכנים אני כבר מיומנת ברגע שהמשוגעת התורנית מפזרת אוכל אני אוספת ושמה בפח וכך לא רבה עם אף אחד עם כל הכבוד תקחו את החתולים לבית שלכם ומצידי תיחנקו איתם

  4. קרן

    מאוד עצוב שלא דואגים לחתולי הרחוב ואנשים טובים צריכים לסבול כשהם מאכילים חתולי רחוב . מאמינה שהמשטרה תעשה את עבודתה לבריונים האלו שמתעללים בבעלי חיים

  5. האמת

    להוציא את התוקפים להורג. החיים של החתולים שווים פי עשר מהחיים של התוקפים.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנשים רעים פשוט חולירות, מהסוג שבחרו את ביבי כראש ממשלה פעם נוספת! צריכים להיענש בחומרה על האלימות כלפי האיש ועל התאכזרות לבעלי חיים חסרי ישע!!!

  7. limor

    בושה וחרפה..התנהגות עבריינית לשמה…צריך לשבח אדם שאכפת לו מחתולי הרחוב המסכנים ובטח לא לאיים עליו ולהכות אותו..מקווה שימצו עם העבריינים את הדין..אנשים עלובים ורעים

  8. מישהי אמיתית

    כל הכבוד לכל מאכילי החתולים.זה מעשה מבורך.חיבים לדאוג להם.הם חסרי ישע ונתונים לחסדים שלנו.כי אין להם פחי אשפה לגשת אליהם.זה לא מה שהיה פעם.היום כולם עם פחים סגורים במקום אטום.אין להם דרך לגשת אליהם.לפי ההלכה חתולים הם צנועים והם עדינים הם כמו תינוקות.וחתול זאת חיה מוגנת וחית מחמד.והם לא מזיקים.מה הבעיה לתת להם אוכל יבש ומים.ובקשר לבחור שהותקף.אני מקווה שהם יקבלו את העונש שמגיע להם.והזוג שהבעל שוטר האישה אשת חינוך.אחת כזאת אסור לה להתעסק בשום דרך שמזכיר מורה או גננת.או כל דבר שקשור לילדים.היא לא משמשת דוגמה.לא הייתי מוכנה שילדי ילמדו אצלה חייבים לפטר אותה ושתיתן את הדין.מי שמתאכזר לבעלי חיים הוא אכזר גם לבני אדם.וזה מראה שהוא אלים.גועל נפש והשוטר חייב להחליף..בואו נראה אתכם לא אוכלים יומיים.מעניין אך הגוף שלכם יגיב.אז קל וחומר חתולים או כלבים.וזה לא משנה מי.בורא עולם הביא את הברואים.

  9. יעל כץ

    כל הכבוד למאכילים,אל תאפשרו לאטימות והרוע לפגוע בעזרה לחסרי ישע!!!!

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנשים טובים.העיריה מחובתה להקים מכלאות לאימוצים ולהימשך החיים בכללית הרחוב מסוכן לבעלי חיים להאכיל אותם ברחוב זה לא מספיק הם נשמה ועי רגשות ואהבה גדולה מניסיון אישי !!

  11. יובל

    הגיע הזמן לרכישת רובים לכל דורש להגנה עצמית
    העיריה צריכה לממן עיקור חתולים.. וטוב שיש מי שמאכילים אותם.. אבל, התאום עם העיריה למצא מקומות סמוכים כמו גנים ציבוריים ששם יאכילו אותם.. במצב של היום, אין ברירה למאכילים.

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ישר כח ובושה למי שהיכה אותו, אם זה היה ההורה שלהם היו מכים אותו גם,וגם לשניים האחריפ אשת חינך בושה זה החינוך שהיא נותנת לילדים בבית ספר חבל שלא פרסמן שמות לשלול לה את הרשיון ללמד וקצין בכךל בושה.גועל נפש בגללם היכו אדם והם עוד לא הגנו עליו. וכן ניתן להאכיל רק כמובן לא ליד דלת הכניסה אלה מאחורי הבניין ולהביא מים. אנשים תהיו יותר אנושיים מה קרה לכם. שבת שלום

  13. יוסי

    מה הקשר בין קורונה ושאר בעלי חיים המשוטטים באזורינו (לא קצת מפחיד)

  14. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני נגד האלימות הזאת, זאת לא דרך! אבל האנשים שמאכילים את חתולי הרחוב גורמים לנזקים קשים! עכברושים שיוצאים בגלל המזון הזה, חתולי רחוב ששורטים את המכוניות וקורעים את ריפודי הקטנועים, וזה רק חלק קטן מהבלגן שהם גורמים. גם אנחנו סובלים מזה בשכונה.

  15. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שכנים חרא.תתי אנוש מה כואב לכם מה

  16. אלאליהשם

    איזה אנשים רעים הלוואי שגם אתם תהיו ברחובות זרוקים בלי אוכל.מה איכפת לכם שאנשים אחרים מאכילים חתולים רעבים.תלכו כפרה על החתולים האלה.הלוואי שהקדוש ברוך הוא יעניש אותכם ואת משפחותיכם בעולם הזה ובעולם הבא.ויתן ברכה אושר והצלחה לכל אוהבי בעלי החיים ובמיוחד חתולי הרחוב באשר הם.

  17. מביע דעה

    אשת חינוך ? קצין ? ככה מתנהגים ? למה ? קשה לכם בעבודה ?

  18. בת 12

    פעם חזרתי מהבית ספר ונשאר לי קצת מהכריך שלי אז נתתי לחתול רחוב ואישה אחת פשוט יצאה מהבית שלה והתחילה לצעוק עליי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר