רחוב עופרה חזה, קריית איילון, חולון: נחנך שם הרחוב החדש

בהמשך רחוב נעמי שמר, לצד הרחובות אפרים קישון, ליא קניג, דבורה ברטונוב ואריק לביא, נחנך הרחוב ע"ש המזרת שהלכה לעולמה לפני 20 שנה

פורסם בתאריך: 13.5.20 14:50

הכירו את הרחוב החדש בחולו: רחוב עופרה חזה, שנחנך במלאות 20 שנה למותה. הבוקר (רביעי) הוצב שלט הרחוב חדש שבקריית אילון. זאת, בעקבות החלטת ועדת השמות העירונית.

הרב ממשיך את רחוב נעמי שמר, שבו נמצא גם מתחם גני ילדים, כאשר רבים מרחובותיה של קריית אילון בחולון נקראים על שמם של אנשי תרבות ישראלים, ביניהם אפרים קישון, ליא קניג, דבורה ברטונוב, אריק לביא, אילונה פהר, מרים זוהר, יאיר רוזנבלום ועוד.

מלבד קריאת רחוב על שמה של הזמרת, לפני ארבע שנים, הוצגה בגלריה העירונית בית מאירוב התערוכה המקורית "גלבי" לנצחתה. אלפי אנשים ביקרו בתערוכה.

יאיר חזה, אחיה של עופרה חזה: "אנחנו שמחים, מאושרים ומתרגשים ממעמד זה, שבו עוד רחוב בישראל נקרא על שם עופרה. כל הכבוד לעיריית חולון על ההחלטה ועל המשך הנצחתה של אחותי היקרה גם בדרך זו".

ראש עיריית חולון, מוטי ששון: "עפרה חזה היתה גיבורת תרבות אהובה שתרמה רבות למוזיקה הישראלית. זו עוד דרך להנציח את גיבורי התרבות שלנו ולגרום לדורות הבאים להתוודע אליהם".



תגובות

2 תגובות
  1. מושיקו בכור

    שלחתי 3 פניות לוועדת השמות העירונית , והנה סוף סוף זה התגשם. זהו השי שלי לזמרת המיתולוגית

  2. דניאל

    ראש העיר מדוע אין רחוב עש ראש הממשלה שמיר יצחק בעיר חולון

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר