בר סימן טוב בוולפסון

אחרי הגל הראשון של הקורונה: משה בר סימן טוב נפרד מוולפסון

מנכ"ל משרד הבריאות הגיע לביקור בבית החולים, רגע לפני פרישתו מהתפקיד וסייר בבניין בית החולים לילדים, שצפוי להיפתח בקיץ הקרוב 

פורסם בתאריך: 14.5.20 15:39

קצת לפני סיום תפקידו ולאחר שהסתיים הגל הראשון של התפרצות הקורונה, ערך הבוקר מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב ביקור במרכז הרפואי וולפסון.



במסגרת הביקור, סייר בר סימן טוב יחד עם חברי הנהלת המרכז במחלקות ובמיון קורונה. הוא פגש את הצוותים הרפואיים והסיעודיים ושוחח עמם על ההתמודדות בשטח. לסיום, נערך לבר סימן טוב סיור בבניין החדש של בית החולים לילדים ע"ש סילבן אדאמס, אשר נמצא בעיצומה של הבנייה וצפוי להיפתח במהלך הקיץ הקרוב. 

"כדי להצליח במלחמה, יש צורך בשותפים מוכשרים. רואים את העבודה הטובה שנעשית כאן בוולפסון בכל היבט וזה מאוד מורגש", אמר בר סימן טוב.

בר סימן טוב בוולפסון

מנכ"ל משרד הבריאות שבעת האחרונה הוביל את מערך ההתמודדות עם וירוס הקורונה במדינת ישראל, הוסיף כי "זו ההזדמנות שלי לומר שאני שמח וגאה על הבחירה בד"ר ענת אנגל כמנכ"לית בית החולים וולפסון. בלי ספק, היא מוכיחה נחישות ומצוינות ומובילה את המרכז הרפואי קדימה. פעלתם ואתם פועלים באופן מעורר הערכה בתקופה הזו של הקורונה, ואני מתרשם מהחזון הלאה והתכניות להמשך".



ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון:"בשמי ובשם כל בית החולים אנו מודים לבר סימן טוב על תקופתו כמנכ"ל משרד הבריאות, מעריכים ומוקירים את פועלו, גם בעת משבר הקורונה ובכלל. במהלך הגל הקודם של התפרצות הקורונה טיפלנו בכ-100 חולים מאומתים וביניהם תינוק בן שמונה ימים בלבד, גבר בן 45 שהתאושש לאחר שהיה מחובר במשך חודש למכשיר אקמו ומספר לא קטן של מטופלי דיאליזה. אנו יודעים לתת מענה לכולם, בכל היקף ודרגת חומרה. בשלב זה חזרנו לשגרה בצל הקורונה, וכבר נרשמו נתוני צמיחה במרפאות ובחדרי הניתוח".  

בר סימן טוב בוולפסון

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איש הבריאות והפניקה שבה הוא הבהיל את אלפי האזרחים במדינת ישראל פורש סוף סוף ועם הפרישה חלה הקלה באזרחים סוף סוף תודה רבה מכל הלב על םרישתו . סוף סוף נוכל לחזור איכשהו על לחיים ולשפיות שלקח מאיתנו שבת שלום.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר